Kortademig, last van mn maag enz

Beter laat dan nooit, maar ook ik heb allemaal last van deze klachten. Hebben jullie al eens gekeken of jullie last hebben van coeliakie/ gluten Intolerantie. Ik zie veel verbanden waardoor dit de oplossing zou kunnen zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie problemen al zijn opgelost anders vind ik het heel treurig voor jullie dat jullie zolang in pijn hebben moeten leven. Ik ben ook nog bezig met revalidatie maar heb er veel hoop in eindelijk de oorzaak te hebben gevonden.

Groetjes, jullie zijn niet de enige

Reactie

nou nou nou wat een problemen en van Daan hoor je niets meer???

waar is hij gebleven.

Mijn man heeft dezelfde problemen en alles is al onderzocht en zo healthy als wat.

waar kun je het vinden??

rauw aardappelnat is de oplossing voor het zuurprobleem en werkt beter dan medicijnen.

heeft er nou niemand een oplossing voor het probleem????

groetjes vanuit Australie

Reactie

We zijn vanmorgen weer naar de dokter geweest en weten nu wat de oorzaak is. Het eten dat je eet zorgt voor een te groot gistproces in je maag en door het vele wind komt het in je bloed en zo in de longen waardoor je pijn krijgt en kortademig oftewel moet snakken naar adem.

een low fodmap dieet is de oplossing, maar dan mag je heel veel dingen niet meer eten. zoals appels,vijgen mango,peer,tamarillo,watermeloen,asperges,artisjokes, fruitsap,gedroogd fruit,siroop, honing, nectarines, perzikken knoflook, prei, ui, gort, rogge, meel. custard, melk, ijsco's, yochurt. bruine bonen, lentils, cashews, pistachio noten, abrikozen, bramen, frambozen, lychee, nectarinen, pruimen, bloemkool, champignons, isomalt(953) maltitol (965), mannitol (421), sorbitol (420), Xylitol (967).

en dan de suikers laten staan.

wel het is het proberen waard en misschien wel de oplossing voor het probleem.

Ik hoop jullie geholpen te hebben

groetjes vanuit Australie.

Reactie

Laat eens een onderzoek doen, naar de spijsvertering, misschien heb je een luien maag

Reactie
Reageer op: Kortademig, last van mn maag enz
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief