- Lotgenoot2 september 2025 om 12:34
Ik heb long-covid en deze problemen.
Roos16 november 2025 om 20:13Beste mensen
Ik kamp al twee jaar met maagklachten. Elke dag pijn op de borst schouders en nu hoge hart slag steeds.
Nu haal ik heel moeilijk adem.
Soort benauwd gevoel heb ik nuSlik nu famotodine twee keer per dag. 40 mg twee keer dus. Helpt voor geen meter. Dokters geweest. Manometrie gehad slangetje in je keel 24 uur. Daar kwam niks uit geen reflux. Waar komen dan deze klachten vandaan.
Lees histamine vrij dieet eten wie heeft er verstand van.
ReagerenRoos16 november 2025 om 20:13Beste mensen
Ik kamp al twee jaar met maagklachten. Elke dag pijn op de borst schouders en nu hoge hart slag steeds.
Nu haal ik heel moeilijk adem.
Soort benauwd gevoel heb ik nuSlik nu famotodine twee keer per dag. 40 mg twee keer dus. Helpt voor geen meter. Dokters geweest. Manometrie gehad slangetje in je keel 24 uur. Daar kwam niks uit geen reflux. Waar komen dan deze klachten vandaan.
Lees histamine vrij dieet eten wie heeft er verstand van.
ReagerenRoos16 november 2025 om 20:15Kan ik in contact komen met die persoon die bijna 50 heet
ReagerenJudith27 januari 2026 om 10:45Hou hoi. Wilde even op jou klachten inhaken.
Reageren
Zoek eens de afkorting cmd op. Lees de klachten goed door en trek zonodig aan de bel bij je huisarts.
Dit is zeer moeilijk te herkennen bij vrouwen maar ik heb dat dus ook!
Gr juudAdriana16 april 2026 om 18:16Ik heb precies he4zelfde.. nu kijkenwaar het vandaan komt
ReagerenBabs21 april 2026 om 19:47Heb ook last van mijn maag en kortademig was niet lekker het weekend dokterspost geweest komt toch van mijn maag moet wel in juni hartecho laten maken voor de zekerheid echt een vol gevoel na het eten heb nu Omeprazol gekregen .afwachten maar.
ReagerenJohan31 mei 2026 om 20:59Middenrifbreuk evt
Reageren