- R van L2 september 2018 om 23:40
Hoi ik ben 15 jaar en ben nu al zo’n 5 weken enorm aan het hoesten. Door al dat hoesten ben ik heel snel moe. Ook heb ik nergens zin in omdat k heel erg benauwd en kortademig ben. Gister was het dusdanig erg dat ik naar de huisarts ging. Zijn luisterde naar mijn longen maar hoorde niks. Dus keek ze in mijn keel en oren. Waar ze ook niks bijzonders zag. Ze snapte dus niet waar het vandaan kwam maar het was dus geen longontsteking. Maar wel was het ontstaan op vakantie in Lloret. Ze dacht dat het waarschijnlijk een virus zou moeten zijn. Waarop ik dacht dat duurt toch geen 5 weken bij kinderen. Toen zei ze mij dat als het volgende week niet weg is er bloedgeprikt moet worden en dat er longfoto’s gemaakt zullen gaan worden. Maar die longfoto’s wat kunnen ze daar allemaal op zien want dat word niet gemaakt als je een virus of longontsteking hebt. En wat zou ik miss kunnen hebben… ik ben radeloos. Slaap maar 3 uur per nacht omdat ik elke keer wakker word. Mijn buurvrouw heeft mij horen hoesten. Dat kan geen verkoudheid zijn. Alvast bedankt!!!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 september 2018 om 02:19Moeilijk te zeggen. dat dus de reden waarom er dan verder onderzoek wordt gedaan. Misschien heb je kinkhoest opgelopen
Reageren