- muis28 november 2016 om 14:36
Hallo,
Ik heb veel last van me longen. Ben nu al ruim 3 maanden aan het hoesten waarin er hoogstens 2 weken hoestvrij waren. Daarbij hoest ik echt golven slijm op. Echt een hand vol. Vaak komt daarna ook me eten mee ophoog maar niet altijd. Ben al verschillende keren naar de H.A geweest. Maar die geeft me alleen maar iedere x antibiotica en zegt dat mijn longen gevoelig zijn voor virussen. Het valt me op dat het met koud weer extra opspeelt. Vaak heb ik het dan ook enorm benauwd. Ook bij rokende mensen krijg ik het vaak benauwd. Ik zat zelf aan astma te denken of chronische bronchitis oid. Vorig jaar ook wekenlang in het ziekenhuis gelopen waar ze foto’s bloed prikken en blaastest hebben gedaan (deze lukte alleen iedere x niet omdat ik geen genoeg lucht had (werd benauwd en duizelig, bleek later ook longontsteking te wezen en 2 gebroken ribben van het hoesten) Het is ook iedere keer als het koud wordt. Vaak longontsteking of longwegenfictie. Heb 6 jaar geleden ook longembolie gehad. Ik weet alleen niet wat ik hier nu mee aanmoet. Wordt helemaal gek van dat gehoest en gespuug en daarbij ook steeds urineverlies. Wie weet wat ik hier mee moest?? Help!!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 november 2016 om 20:22Ga in ieder geval met de klachten terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de longarts.
Reageren