- Anoniem25 april 2016 om 18:09
Goedenavond,
Ik kamp al weken met keelpijn. Daarnaast hoest ik regelmatig en slaap ik hierdoor ook slecht. Ben reeds meerdere malen bij mijn huisarts geweest en hij schrijft telkens opnieuw antibiotica voor die niet werken. (Heb dit ongeveer 3 à 4 keer per jaar, maar de laatste tijd lijkt het erger te worden).
Zoals ik hierboven al zei, heb ik ook al weken last van hoesten en de afgelopen week is deze hoest productief geweest, maar vanaf gisteren heb ik weer last van een droge hoest.
Ik heb zoals jullie zien een foto bijgevoegd van mijn keel. Weet iemand wat het kan zijn of wie mij verder kan helpen. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 18:35Er is eerlijk gezegd niet heel veel bijzonders te zien in de keel.
Ga in ieder geval terug naar de huisarts en vraag een som een bloedonderzoek.
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:04Zit je aan iets te denken?
ReagerenAnoniem25 april 2016 om 19:08Ga terug naar je huisarts en laat een bloedonderzoek doen, misschien komt daar iets uit.
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2016 om 19:39ik zit niet perse aan iets te denken, maar als het terugkerende klachten zijn kan bloedonderzoek daar misschien duidelijkheid over verschaffen.
Reageren