Zoeken Vraag het forum

Ouders

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ?

Hey ik ben een jongen van 16 (13 sept 17) en ik heb een vraag aan de ouders op dit forum. Waarom verpesten ouders hun kindere hun leven altijd zo?
    Bijv ik moet verplicht naar school (net een gevangenis)kom ik thuis kan ik niet eens rustig op me ps4 want krijg gelijk weer gezeur van me pa “heledag zit je er achter” terwijl net 2m aan is. Dan zoekt hij weer wat dom saai wat ik dan weer moet gaan en kan dan weer niet spelen en dan krijgt ik weer gezeur over huiswerk maar kan zo nooit iets leuks doen. Net of jullie een censor hebben van me kind doet iets leuk hoe kan ik het verpesten. Hij komt ook regelmatig me kamer binnen om weer iets te zoeken om over te zeuren?. Hij verbied me ook van alles de domste dingen omdat hij het altijd beter weet. Laats nog kocht een nieuwe trainings pak (kleren krijg ik ook niet meer van hem) werd tie boos omdat me salaris van die week op was. Het is niet net of hij het voor me gaat kopen?.hij verbied ook dingen als energie shisha eerst ook oordoppen en koptelefoons?. Had een ook een vape ding inhaleer je niet eens ong 200 euro aan uitgegeven net nieuwe smaak pakt hij em af lekker dan 200 weg. Zo is er echt niks aan in het leven als dit het leven is hoef ik eerlijk gezegd niet te leven.

3 reacties
    Reageren
    ?

Thnx voor de antwoorden

Reageren
    moeder

Hoi 16 jarige,

Ik heb ook een zoon van 16. Ik stimuleer hem: doe je best op school. Neem een baan, leer je geld te verdienen. Ik zie dat jij dit allemaal erg goed doet! Dus ben je een verstandige jongen. Mijn zoon heeft het moeilijk gehad met scheiding en daarna verdween zijn vader. Nu is hij 16 en laat alles achter zich. Spijbelen, eruit gegooid,te laat komen. Mijn oplossing: Ik heb hem verplicht vrijwillegerswerk laten doen in een bejaarden tehuis en in een asielcentrum! Hij zag zeer verdrietige  eenzame oude mensen die aan hun lot werden overgelaten door hun kinderen. Hij zag kleine kinderen die NIKS hebben en toch blij konden zijn. Hij zag kinderen die alleen aan verwerken zijn dat ze geen ouders meer hebben. Het raakte hem zo dat hij zich realiseerde dat hij het zeer goed heeft en dat hij verstandige keus in zijn leven moet maken. Weg Shisha, weg sigaret, hij koopt wel trainingspak en dergelijk schoenen…maar ook speelgoed voor die kinderen in asielcentrum met zijn geld ipv sisha en en andere. Iok heeft hij playstation 4..maar dat is allemaal zijn eigen verdienste. Ik had ook altijd ruzie met hem..maar jullie moeten blijven praten. Geef niet op..als je van je ouders hoid..zet door..praat met je vader..schrijf een brief!

Reageren
    ?

Hmm bij jou heeft het nog een reden ik kan niet eens normaal wakker worden zonder 5m later weer zijn gezeur aan te horen over steeds het zelfde. Hij zeurt ook steeds over me kamer het is mijn kamer niet die van hem vind je het niet goed kijk er dan gwn niet naar dat vind ik teminste

Reageren
Reageer op: Ouders
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.