- Anoniem31 oktober 2015 om 23:14
Ik heb een dochter van vier maanden ze is altijd blij maar erg op mij gericht ik verzorg haar ook elke dag ze slaapt veel ze is allen wakker als ze wil eten
Ze eet goed groente en fruit .
Me schoonouders bermoeit veel met me opvoeding ze willen haar vast houden maar zd vindt dat eigenlijk niet prettig ook als andere mensen aan haar zitten of haar eten wil geven ze is veel te vroeg geboren en had haar vaak tegen me aan als ze bij me slaapt maaken haar wakker en zeg ze wakker worden jij ik wil spelen
Of gooien haaf in de lucht en als ik er wat van zeg ze is er kan niks gebeuren en doet ze het nog een keer ook zegt ze dat ik buitelander haat wat helemaal niet zo is ook zeg me schoonvader dat ze eigenlijk niet wilde dat ik met zijn zoon ging trouwen.liever iemand die ik kan vertrouwen en dat is iemand die moslim geboren is Me ouders kwam langs ik had hum 1 jaar niet gezien en ze ging het was best spannend om me ouders te zien gelijk vertellen dat ze haar niet mag vast mag houden en niet mag oppassen is eigenlijk niet nodig want doen ik allen was met hun wou ze eigenlijk gelijk weg ik ben de hele dag thuis nu heb ik bijna ruzzie gehad met me ouders dat ik meer moet schoon maken en aan haar moet gewoon ik vertrouw hun niet en ze hebben me echt pijn gedaan ik ga met een traan naar bed en sta er mee op
Wie weet wat ik moet doen praten met haar help niet en me man wil geen ruzie met haar als ik iets fout doen gaat ze gelijk tegen me man zeggen .als ik boven ben ben ik heel bang op iets te doen ook zegt ze dat ze mijn man iemand wil inhuren hoe ik moet schoon maken vraag in het aan me man en zegt hij nee dag hoef niet