Zoeken Vraag het forum

schoonzusje verlieft op me broer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Me schoonzusje is tot haar oren verlieft op me broer .
    Ze vertelt me er alles over , zelf is het net uit haar ex .
    Ik word er helemaal gek van . Ik wil niet dat ze met de kerst tegen me over me zit .
    Maar als ik het verbied doet ze het toch
    Wat moet ik nu

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Stel je voor dat zij ook zo zou doen omdat jij verliefd bent op haar broer…….
    Verliefdheid kun je niet sturen en al helemaal niet verbieden. Je zou je daar ook niet mee moeten bemoeien. Het is een zaak tussen haar en je broer… Je wilt toch ook niet dat iemand zich met jouw verliefdheid gaat bemoeien?

Reageren
    Anoniem

Ben ik het ook helemaal mee eens tandor.
    Maar het is wel zeer vervelend .zoals ik al zei als je er mee bemoeit doen ze het toch . Maar het liefst ontwijk ik haar nu. Ik wil liever er niksnvan weten.

Reageren
    Anoniem

Ben ik het ook helemaal mee eens tandor.
    Maar het is wel zeer vervelend .zoals ik al zei als je er mee bemoeit doen ze het toch . Maar het liefst ontwijk ik haar nu. Ik wil liever er niks van weten.

Reageren
Reageer op: schoonzusje verlieft op me broer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.