- Anoniem13 maart 2017 om 13:42
Goedemiddag,
Ik heb inmiddels 5,5 jaar ren relatie met mijn vriend, we wonen samen en het gaat prima! Ik houd ook heel veel van mijn vriend en daarom ben ik op zoek naar hulp of tips om hiermee om te gaan…
Sinds een halfjaar, misschien zelfs al wat langer begin ik verliefd te worden op de (half)broer van mijn vriend. Ik ben redelijk vaak verliefd geweest, maar dit is de eerste keer sinds ik een relatie heb met mijn vriend waar ik ook zeker nog hele sterke gevoelens voor heb.
Ik ben zeker niet bang om vreemd te gaan of iets dergelijks, maar ik wil ook geen problemen in de familie veroorzaken of mijn vriend kwetsen. Maar ik ben bang dat ik het op een gegeven moment niet meer verborgen zou kunnen houden. Ik heb de laatste weken steeds vaker dromen waarin uit komt dat ik verliefd ben.
De laatste paar keren dat ik mijn zwager zag heb ik het gevoel gehad dat ik me bijna al verraadde doordat ik constant moet lachen.Moet ik mijn vriend hierover inlichten? Ik ben juist zo bang dat hij het verkeerd opvat! Maar als ik dan niet doe, komt hij er misschien ook wel achter met misschien nog veel grotere gevolgen?
Heeft iemand alsjeblieft advies? Ik wil hoe dan ook mijn relatie echt niet beëindigen!