- Anoniem3 januari 2015 om 19:32
Hey allemaal,
Het is alweer een paar dagen terug dat je vuurwerk mocht afsteken. Ik was zelf ook vuurwerk wezen afsteken, maar toen ging er iets niet goed. Savonds vloog er vuurwerk naar me toe. Ik draaide me om, maar het was niet helemaal op tijd het kwam terecht op mn schouder en knalde daarop. Ik heb nergens beschadiging op een plek na.. mn oor. Ik hoorde een harde piep en daarna verdween die piep. Maar nu heb ik het gevoel dat de oor dicht zit of dat het niet goed hoort. Ik heb gewoon een gevoel dat er iets mis is met het oor. Weet iemand wat ik kan doen en of dit nog over kan gaan. Zelf hoop ik dat ik met het oor weer beter kan horen en dat het gewoon weer zoals vroeger gaat horen.. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen en kan zeggen wat ik kan doen en wat het kan zijn! Het is namelijk heel irritant dat het steeds lijkt dat het oor dicht is.
5 reactiesReagerenAnoniem3 januari 2015 om 19:34Wat ik nog vergeten was te vertellen: Als ik oortjes in heb en muziek luister heb ik bijna tot geen last van het oor en het gevoel dat het verstopt zit. Maar als ik gewoon tv kijk ofzo merk je echt dat het verstopt zit of niet goed hoort ofzo…
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 19:41Alle reacties zijn welkom! Ook wil ik nog even zeggen dat ik ook niet goed meer hoor ofzo tenminste ik hoor minder dan vroeger..
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 19:49Je had dus even naar de dokter moeten gaan. Het is mogelijk dat je trommelvlies is beschadigd. Dus op naar de dokter.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 19:53Oke ik ga binnenkort naar de dokter, is het erg als die beschadigd is?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 20:00Daar kan ik je zo geen antwoord op geven. Dat kan de dokter je vertellen als hij/zij heeft gekeken.
Reageren