- Anoniem30 november 2013 om 09:56
Hallo allemaal,
Vorige week vrijdag kwam ik uit de disco en de zaterdag erop had ik suizende oren. Niks geks. Maar ik wilde het weg hebben en ging in mijn oor peuteren en mn oren ‘ klaren’ door de blazen met mijn neus dicht..
Achteraf niet handig, want ik kreeg een wat vol gevoel in mijn rechter oor. (ben ook verkouden geweest, net afgelopen).
Nu heb ik gister sla olie in mijn oor gestopt en sindsdien voelt het net of het er nog steeds in zit? Of vocht? Mijn gehoor is prima, misschien heel ietsje minder met mijn rechter oor.
Maar ik wordt gek van dat gevoel…!
Wat kan dit zijn en hoe kom ik er vanaf? Iemand tips??
3 reactiesReagerenTandor130 november 2013 om 17:37[quote]Maar ik wilde het weg hebben en ging in mijn oor peuteren en mn oren ‘ klaren’ door de blazen met mijn neus dicht..[/quote]
Reageren
Waarschijnlijk hen je dus het oorsmeer vast aangedrukt tegen je trommelvlies. Samen met de verkoudheid die je had, kan dat wat druk geven op je trommelvlies. Ga even naar de huisarts en laat je oor even nakijken en eventueel het oorsmeer verwijderen.Anoniem2 december 2013 om 09:19Vanmiddag een afspraak, dank je voor de tip.
ReagerenTandor12 december 2013 om 18:01En wat heeft de huisarts gezegd/gedaan vandaag?
Reageren