Zoeken Vraag het forum

Gevoel van doofheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wouter

Dag allemaal

Ik heb al sinds enige tijd last van een verstopt, doof gevoel in mijn rechteroor gepaard met hoofdpijn, slecht horen en concentratieverlies en oorruis. In het begin was het met momenten en ging het op en af maar ondertussen bepaalt het mijn hele leven. Ik ben het ondertussen echt moe geworden, ik heb al zoveel geprobeerd en het voelt alsof ik nog altijd niet verder sta.

Ik ben bij verschillende NKO artsen geweest en telkens krijg ik het nieuws dat alles er goed uitziet. Ook de gehoortesten zijn steeds prima, maar van zodra er andere mensen, radio, ventilatoren,.. op de achtergrond bezig zijn, dan krijg ik het echt moeilijk en soms lijkt het zelfs alsof ik iets ga krijgen. Ook mijn neus zit vaak verstopt, zelfs als ik teveel gegeten heb bv, echt heel raar! Ook al enkele jaren last van slijm tussen de keel en de neus, ook steeds geen verklaring voor, al medicatie en meerdere neussprays gekregen, steeds zonder effect of van heel korte duur.

Ben ook bij de Neuroloog, Pneumoloog, Slaapkliniek en psycholoog geweest maar steeds zonder resultaat en dat frustreert. Het kost mij steeds veel geld voor alle onderzoeken, maar toch ga ik steeds weer met goede moed naar de volgende, in de hoop dat het dit toch zal zijn.

De laatste arts heeft me doorverwezen naar een kinesist om mijn kaakgewricht en omliggende spieren van het oor te behandelen. Dit lijkt mijn laatste hoop te zijn..

Zijn er mensen die zich hier in herkennen en weten wat ik zou kunnen doen? Ik zou het heel erg appreciëren moesten jullie dan reageren. Want dit heeft mij helemaal gekraakt, ik ben 7op7 blijven werken tot ik op een dag helemaal gecrasht ben. En helaas zit ik nu nog thuis met dezelfde problemen 🙁 ik voel mij hier heel slecht over maar het is echt mentaal zeer zwaar ook.

Alvast bedankt voor jullie moeite

Groetjes
    Wouter

Reageer op: Gevoel van doofheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.