Zoeken Vraag het forum

Gevoel van doofheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wouter

Dag allemaal

Ik heb al sinds enige tijd last van een verstopt, doof gevoel in mijn rechteroor gepaard met hoofdpijn, slecht horen en concentratieverlies en oorruis. In het begin was het met momenten en ging het op en af maar ondertussen bepaalt het mijn hele leven. Ik ben het ondertussen echt moe geworden, ik heb al zoveel geprobeerd en het voelt alsof ik nog altijd niet verder sta.

Ik ben bij verschillende NKO artsen geweest en telkens krijg ik het nieuws dat alles er goed uitziet. Ook de gehoortesten zijn steeds prima, maar van zodra er andere mensen, radio, ventilatoren,.. op de achtergrond bezig zijn, dan krijg ik het echt moeilijk en soms lijkt het zelfs alsof ik iets ga krijgen. Ook mijn neus zit vaak verstopt, zelfs als ik teveel gegeten heb bv, echt heel raar! Ook al enkele jaren last van slijm tussen de keel en de neus, ook steeds geen verklaring voor, al medicatie en meerdere neussprays gekregen, steeds zonder effect of van heel korte duur.

Ben ook bij de Neuroloog, Pneumoloog, Slaapkliniek en psycholoog geweest maar steeds zonder resultaat en dat frustreert. Het kost mij steeds veel geld voor alle onderzoeken, maar toch ga ik steeds weer met goede moed naar de volgende, in de hoop dat het dit toch zal zijn.

De laatste arts heeft me doorverwezen naar een kinesist om mijn kaakgewricht en omliggende spieren van het oor te behandelen. Dit lijkt mijn laatste hoop te zijn..

Zijn er mensen die zich hier in herkennen en weten wat ik zou kunnen doen? Ik zou het heel erg appreciëren moesten jullie dan reageren. Want dit heeft mij helemaal gekraakt, ik ben 7op7 blijven werken tot ik op een dag helemaal gecrasht ben. En helaas zit ik nu nog thuis met dezelfde problemen 🙁 ik voel mij hier heel slecht over maar het is echt mentaal zeer zwaar ook.

Alvast bedankt voor jullie moeite

Groetjes
    Wouter

Reageer op: Gevoel van doofheid
Upload bijlagen