Zoeken Vraag het forum

Operatie trommelvlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • KY

Hoihoi,

Ik ben nu 17 jaar en ik heb al sinds ik een jaar of 1,2 was last van oorontstekingen (familie met slechte oren). Dit komt doordat ik flinke gaten heb in mijn trommelvliezen, als ik met natte haren ga slapen of niet oppas met douchen dan is het altijd weer meteen raak. Ik heb vanaf mijn 6e jaar ook heel vaak mijn oren laten uitzuigen omdat ze helemaal verstopt waren door de zwemlessen, althans ik weet niet meer zo goed wanneer ik daarmee begon maar dat doet er niet toe.
    Mijn KNO arts zei destijds dat de gaten in mijn trommelvliezen zouden dichtgroeien naarmate ik ouder werd, maar dat is niet gebeurd. Om de week loop ik rond met een oorontsteking die dan 3 of 4 dagen duurt. Ik had laatst vernomen dat dit kan worden geopereerd, maar dat de kans bestaat dat je dan geheel doof wordt aan het oor, mijn linker oor ontsteekt alleen mijn rechter bijna nooit maar ik kan er over het algemeen oké mee horen. Hebben jullie ervaring met deze operatie?

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    Marian

als ik jou was zou ik zo spoedig mogelijk laten opereren, nieuwe trommelvliezen. Bij mij hebben ze veel te lang gewacht, ik loop mijn hele leven naar de kno, ben nu 54 jaar en behoorlijk doof… operatie duurt een paar uur, maar valt erg mee.

Reageren
Reageer op: Operatie trommelvlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.