- Wannes19 juni 2018 om 17:40
Hallo iedereen , ik ben 26j oud en heb al een 10tal maanden last van mijn linkeroor. In het begin was er sprake van een vol gevoel op beide oren en ik hoorde /voelde een trilling in het linkeroor.dus eerder een onsteking of iets dergelijks.De dokter heeft me eerst de gebruikelijke medicijnen voorgeschreven: spray,onstekingsremmers. Mijn trommelvlies stond rood en rondom slijm. Niets hielp tot een nko arts mij een zalf gaf voor in de neus en die hielp de buis van eustachius terug open te gaan. Tinitus werd naargelang de weken erger. Ik had last van geluidsvervorming, ik hoorde sommige geluiden fluiterig of eerder alsof ze kapot waren. Bepaalde dingen klinken ook harder. Ik heb geen last als ik slaap en ook niet van de tinitus.die is langzaam aan rustiger geworden over de weken. Nu momenteel neem ik antibiotica, deze heeft eindelijk de trilling die ik voelde /hoorde doenn verdwijnen. Daarnast gebruik ik ook een neus douche, waarna als ik mijn neus snuit ik rare klanken hoor aan beide kanten. Als ik mijn oren probeer te klaren dan lijkt het soms of aan de linkerkant er wind uitperst, een beetje zoals een fietspomp.en als ik mijn oren “opspan” en je hoort een gebrom(zoals wanneer je geeuwt) dan klinkt dit links volledig verkeerd. Weet iemand wat er de oorzaak zou kunnen zijn van dit alles?