- Ricardo C24 augustus 2025 om 19:15
Ik heb rond mijn neusrug waar bot en kraakbeen samenkomen constant zeurend gevoel. Beetje midden van de neus.
Ik ga over aantal dagen naar radboud mc pijnpolie om te kijken of ze wat kunnen doen voor me aangezien het erasmus mc mij echt aan mijn lot heeft overgelaten.
11 september word ik geopereerd door dr Menger van bey by bergmanclinics , hij gaat een incisie maken en een zelfoplosbare spons erin stoppen waar de pijn zit om zo de zenuw los te krijgen ofso.Wat heb je precies gedaan via social media ?
Mvg Ricardo C
Ricardo C24 augustus 2025 om 19:22Ik heb pijn rond het midden van mijn neusrug maar meer links georiënteerd waar bot en kraakbeen samenkomen.
Ik ga over een aantal dagen naar het radboud mc pijnpoli om te praten.
Reageren
Het erasmusmc heeft mij slecht geholpen en mij aan me lot over gelaten.
Geen nazorg etc.
11 september wordt ik geopereerd door dr Menger van bey by bergmanclinics.
Hij gaat een incisie maken en Eén zelfoplosbare sponsje erin stoppen om zo de zenuw los te krijgen ofso.
Dit zijn zo een beetje mijn laatste opties na langer dan 4 jaar zoeken naar oplossingen.
Heb je al een reactie gehad via social media?
Mvg R CLoulou29 september 2025 om 08:52Ja ik heb reactie gehad hij verteld me dat hij zijn patiënt de grote zenuwen die diep liggen heeft moeten blokkeren zodat ze geen pijnsinalen door krijgt. En hoe was je behandeling ? Ik benieuwd ?
ReagerenRicardo C17 oktober 2025 om 14:04Nee heeft niks geholpen ik heb nog steeds veel last van mijn neus.
Kan jij mij informeren welke dokter dat is waar jij het over hebt?
En of jij ook bij hem terecht kan?
Ik ben echt benieuwd of het nog mogelijk is om pijnvrij te worden zowel voor jou of voor mij.Sterkte
Mvg,Ricardo C
ReagerenLoulou9 november 2025 om 21:33Hey dat was een arts van uit Azië
Reageren
Maar verder heeft hij me niet kunnen helpen
Je moet naar pijn kliniek gaan waar ze aangezicht pijn kunnen behandelenRicardo C11 november 2025 om 11:57Ben jij ook geholpen in een pijnkliniek ?
Reageren
Zo ja welke ?
Ik ben al bij neurologen en pijnpolies geweest en die konden niks voor mij doen.
Is de pijn onveranderd bij jou ?Loulou1 december 2025 om 23:42Ik ben zelf van België de pijn is nog steeds aanwezig
Reageren
Ziekenhuis in vitaaz Sint Niklaas hebben ze bij een behandeling gedaan ik voel nog druk en ook nog pijn maar niet heftig pijnscheuten als ervoorLoulou1 december 2025 om 23:42Ik ben zelf van België de pijn is nog steeds aanwezig
Reageren
Ziekenhuis in vitaaz Sint Niklaas hebben ze bij een behandeling gedaan ik voel nog druk en ook nog pijn maar niet heftig pijnscheuten als ervoorRicardo C6 december 2025 om 22:18Hallo Loulou,
Dat is wel fijn dat de heftige pijnscheuten zijn verdwenen,
wat hebben ze precies gedaan bij je in het vitaaz sint niklaas?
Ik loop vooralsnog met pijn in mijn neus en het wordt er niet makkelijker op.Mvg
Reageren
Ricardo CPm7 december 2025 om 10:28Hier ook na neuscorrectie zenuwpijnen onderaan neus. Kloppende bonkende neus met warmteoostiten. Medicatie helpt niks, pijnkliniek ook niet. De neuspunt is nog steeds na 15 maanden dik en pijn. Revisie gaat niet, worden ze uwpijnen nog erger….ik kan zo niet verder leven, met pijn en uitzicht. Al 15 maanden binnen in zware depressie. Chirurg lacht met alles en heeft mij de deur gewezen!!!
ReagerenRicardo C13 december 2025 om 21:12Hallo Pm,
Wat vreselijk voor je 15 maanden maar je zit nog in de periode dat het kan genezen het kan soms lang duren met zenuwen.
Ik loop 5 jaar nu met pijn in mijn neusrug en ben nog steeds opzoek naar een oplossing.Ik zou willen dat ik je kon helpen maar helaas dit soort complicaties zijn blijkbaar zeldzaam en niet te behandelen buiten medicatie dan.
Mvg en sterkte
Reageren
Ricardo CRicardo C25 april 2026 om 21:08Hallo Loulou,
Hoe is het nu met jou?
Heb je nog last of gaat het beter?
Laat het me weten.Ik was ook benieuwd wat voor behandeling ze precies bij je gedaan hadden.
Mvg
Reageren
Ricardo CRicardo C25 april 2026 om 21:10Hallo Pm,
Heb je nog zo een last of is er in de tussentijd iets gebeurd wat verlichting heeft gebracht?
Laat het me weten.
Mvg
Ricardo C
Reageren