- Ricardo C2 februari 2025 om 09:55
Hallo,
Hoe is het nu met je?
Ik reageer op een post van jou 10’jaar later en ben benieuwd of de klachten minder zijn geworden in de loop der tijd.
Ik heb 4/5 jaar chronische zenuwpijn in mijn neus door 2 neusoperaties en heb het er ook erg moeilijk mee , zeker om de deur vaak dicht wordt gedaan door artsen en ze alleen maar met medicatie komen.Hoor graag van je
Loulou16 februari 2025 om 16:34Hey
Reageren
Ik zit ook in dezelfde situatie 😢
Hoe gaat het nu ?Loulou16 februari 2025 om 16:38Een vraagje door welke artsen zijn jullie geopereerd geweest ?
ReagerenRicardo C21 maart 2025 om 17:12Ik ben geopereerd door K. Ingels
ReagerenRicardo C21 maart 2025 om 17:15Ik weet niet wat het is maar ik heb ook ontzettend last van me neus nu al 4/5 jaar na de operatie en de arts in kwestie kan niks doen.
Reageren
Ook een constant zeurend/drukkend gevoel in de neusrug.
Ik ben echt opzoek naar een oplossing want ik word hier zo levensmoe van.Ricardo C21 maart 2025 om 17:16Vooralsnog geen oplossing helaas voor mij
ReagerenRicardo C21 maart 2025 om 17:19Hallo loulou,
Wat is jou situatie als ik vragen mag?
Reageren
Ik heb dagelijks ontzettend last van mijn neusrug constant drukkend zeurend gevoel.
Ik hoop iemand tegen te komen die oplossingen heeft voor dit ”zeldzame’ probleem want zenuwpijn na neusoperatie komt niet vaak voor als ik de doktoren mag geloven.Loulou23 maart 2025 om 20:55Hey
Ik ben 7 maanden geleden geopereerd
Neuscorrectie en heb heftig veel pijn
Pijn medicatie ingenomen heeft niet geholpen, mri, ct genomen kwam niets uit, ik voel alles goed op mijn neus maar ervaar veel pijn ze kunnen ook niet zeker zeggen dat het door zenuwschade is
Vorige week vrijdag hebben ze in een tak van een zenuwknoop warmte gegeven waardoor met de tijd de zenuw gaat afsterven, het heeft nu nog geen effect ik wacht geduldig af als het niet helpt wil ik euthnasie aanvragen de pijn is continu kan hierdoor niet slapenKan ik alle info geven in verband die behandeling
ReagerenRicardo C17 april 2025 om 15:40Hallo Loulou,
Heeft die zenuwknoop behandeling nog effect gehad?
Ik word ook helemaal moedeloos van de pijn en krijg binnekort een mri scan en mijn behandelend arts zet nu om te 2 maanden cortisolinjecties en dat 3 keer.
Ik heb nu de eerste paar gehad maar merk niks ervan vooralsnog.Ik hoop dat er een gedegen oplossing komt voor je en dat je snel verlichting krijgt van de pijn.
Reageren
Heb je medicatie geprobeerd ? Ik wel maar werd er erg suf van.
Bovendien wil ik niet aan de medicatie dagelijks.Ricardo C17 april 2025 om 15:42Loulou22 april 2025 om 15:39Ik heb die behandeling gehad maar ik merk weinig verschil, bij mij is het zo erg dat ik niet kan slapen door de pijn, de chirurg die mij heeft geopereerd wilt ook starten met cortisone injectie maar ik weet niet of het effect gaat hebben, ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing, ik heb ook een mri gehad maar blijkbaar kan men de kleine perifere zenuwen niet zien op een mri
ReagerenLoulou22 april 2025 om 15:41Ja medicatie heb ik ook ingenomen maar weinig effect
ReagerenLoulou1 mei 2025 om 12:16https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC5890373/
Reageren
Op deze site vind je interessante artikelsRicardo C14 mei 2025 om 20:50Hallo Loulou,
Ben jij van plan 1 van die doktoren te benaderen die in de referenties
wordt genoemd?
Ik heb nog steeds dagelijks veel pijn aan mijn neus en heb laatst mri scan gedaan , ik wacht nog op de uitslag.
Ik heb 1 van de 3 sessies cortisol injecties gehad die vooralsnog geen langdurig effect hebben.
Ik hoop dat je ook snel een oplossing vindt omdat ik weet hoe belemmerend de pijn is.Mvg
Reageren
Ricardo CLoulou21 augustus 2025 om 18:51Ik heb de arts benaderd via sociaal media
Reageren
Ik heb nog steeds veel pijn, waar heb jij exacte pijn ?