Zoeken Vraag het forum

Klachten door beschadigde zenuw na neus operatie.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ricardo C

Hallo,

Hoe is het nu met je?
    Ik reageer op een post van jou 10’jaar later en ben benieuwd of de klachten minder zijn geworden in de loop der tijd.
    Ik heb 4/5 jaar chronische zenuwpijn in mijn neus door 2 neusoperaties en heb het er ook erg moeilijk mee , zeker om de deur vaak dicht wordt gedaan door artsen en ze alleen maar met medicatie komen.

Hoor graag van je

Loulou

Hey
    Ik zit ook in dezelfde situatie 😢
    Hoe gaat het nu ?

Reageren
    Loulou

Een vraagje door welke artsen zijn jullie geopereerd geweest ?

Reageren
    Ricardo C

Ik ben geopereerd door K. Ingels

Reageren
    Ricardo C

Ik weet niet wat het is maar ik heb ook ontzettend last van me neus nu al 4/5 jaar na de operatie en de arts in kwestie kan niks doen.
    Ook een constant zeurend/drukkend gevoel in de neusrug.
    Ik ben echt opzoek naar een oplossing want ik word hier zo levensmoe van.

Reageren
    Ricardo C

Vooralsnog geen oplossing helaas voor mij

Reageren
    Ricardo C

Hallo loulou,

Wat is jou situatie als ik vragen mag?
    Ik heb dagelijks ontzettend last van mijn neusrug constant drukkend zeurend gevoel.
    Ik hoop iemand tegen te komen die oplossingen heeft voor dit ”zeldzame’ probleem want zenuwpijn na neusoperatie komt niet vaak voor als ik de doktoren mag geloven.

Reageren
    Loulou

Hey
    Ik ben 7 maanden geleden geopereerd
    Neuscorrectie en heb heftig veel pijn
    Pijn medicatie ingenomen heeft niet geholpen, mri, ct genomen kwam niets uit, ik voel alles goed op mijn neus maar ervaar veel pijn ze kunnen ook niet zeker zeggen dat het door zenuwschade is
    Vorige week vrijdag hebben ze in een tak van een zenuwknoop warmte gegeven waardoor met de tijd de zenuw gaat afsterven, het heeft nu nog geen effect ik wacht geduldig af als het niet helpt wil ik euthnasie aanvragen de pijn is continu kan hierdoor niet slapen

Kan ik alle info geven in verband die behandeling

Reageren
    Ricardo C

Hallo Loulou,

Heeft die zenuwknoop behandeling nog effect gehad?
    Ik word ook helemaal moedeloos van de pijn en krijg binnekort een mri scan en mijn behandelend arts zet nu om te 2 maanden cortisolinjecties en dat 3 keer.
    Ik heb nu de eerste paar gehad maar merk niks ervan vooralsnog.

Ik hoop dat er een gedegen oplossing komt voor je en dat je snel verlichting krijgt van de pijn.
    Heb je medicatie geprobeerd ? Ik wel maar werd er erg suf van.
    Bovendien wil ik niet aan de medicatie dagelijks.

Reageren
    Ricardo C

Alle info die je me kan geven graag loulou

Ricardo C

Reageren
    Loulou

Ik heb die behandeling gehad maar ik merk weinig verschil, bij mij is het zo erg dat ik niet kan slapen door de pijn, de chirurg die mij heeft geopereerd wilt ook starten met cortisone injectie maar ik weet niet of het effect gaat hebben, ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing, ik heb ook een mri gehad maar blijkbaar kan men de kleine perifere zenuwen niet zien op een mri

Reageren
    Loulou

Ja medicatie heb ik ook ingenomen maar weinig effect

Reageren
    Loulou

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC5890373/
    Op deze site vind je interessante artikels

Reageren
    Ricardo C

Hallo Loulou,

Ben jij van plan 1 van die doktoren te benaderen die in de referenties
    wordt genoemd?
    Ik heb nog steeds dagelijks veel pijn aan mijn neus en heb laatst mri scan gedaan , ik wacht nog op de uitslag.
    Ik heb 1 van de 3 sessies cortisol injecties gehad die vooralsnog geen langdurig effect hebben.
    Ik hoop dat je ook snel een oplossing vindt omdat ik weet hoe belemmerend de pijn is.

Mvg
    Ricardo C

Reageren
    Loulou

Ik heb de arts benaderd via sociaal media
    Ik heb nog steeds veel pijn, waar heb jij exacte pijn ?

Reageren
Reageer op: Klachten door beschadigde zenuw na neus operatie.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.