Zoeken Vraag het forum

aanhoudende pijn aan neus na operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sylvia

Hallo,

In februari heb ik een operatie gehad aan mijn neus..mijn neustussenschot werd rechtgezet, neusschelpverkleining, cyste werd verwijdert uit rechter bijholte en de linkerbijholte werd schoongemaakt.
    3 weken na de operatie kreeg ik opeens 2 maal een hele heftige bloeding waardoor ik met ambulance werd opgehaald en in ziekenhuis belandde. Heb toen tampons in mn neus gehad voor 2 dagen en mocht toen naar huis. Maar sindsdien blijf ik pijn houden aan mijn neus en ook zijn mijn voortanden nog een soort van verdoofd..ze voelen heel dof aan. Ook mn oogkassen zijn gevoelig.
    De bloeding is inmiddels alweer 4,5 week geleden en de kno arts zegt dat mn neus er van binnen heel goed uit ziet..geen bloed,slijm..het is mooi lichtroze..hij was zeer positief..maar ik zit met pijn wat niet weggaat en na 4,5 week moet het toch over zijn? De kno arts wist me hierop geen antwoord te geven..want ja..alles zag er super uit. Ik maak me nu zorgen en vraag me af wat ik nu moet doen? Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen? Groeten sylvia

3 reacties
    Reageren
    Bram

Je hebt gelijk, in principe zou de pijn na 4 a 5 weken over moeten zijn, maar dat is geen wet van meden en perzen. Soms duurt het gewoon langer. Het idee is dat het echt wel over gaat. Sterkte.

Reageren
    sylvia

Dankje bram voor je reactie..ik merk inderdaad dat het wel wat minder wordt de pijn inmiddels..het duurt langer dan gedacht..maar ben blij dat het nu wat af zakt.

Reageren
    Lana

Beterschap!

Reageren
Reageer op: aanhoudende pijn aan neus na operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.