- Anoniem10 november 2013 om 05:44
Hallo iedereen,
De afgelopen tijd heb ik veel last van hoofdpijn bij mij pariĆ«tale kwab (even gegoogled). Hierdoor kan ik bijna tot niet slapen. De hoofdpijn wordt naarmate de dag vordert steeds erger. Het is een dreunende hoofdpijn die maar niet weggaat. Verder heb ik ook last van spasmen en trillende handen. Soms heb ik iets vast en krijg ik een spasme waardoor het object een paar meter van me vandaan op de grond beland. Het trillen is ook veel erger dan dat ik gewend ben. Soms kan ik niet eens meer een glas drinken vast pakken zonder dat ik knoei zelfs al zit het glas half vol. Ik ben echt benieuwd wat dit kan zijn…
mvg
Kevin6 reactiesReagerenAnoniem10 november 2013 om 07:50HOofdpijn kan door vele elementen worden veroorzaakt. Er kan een zenuw bekneld zijn waardoor men steken in het hoofd of achter de ogen voelt. Denk aan [url=http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/118953-occipitalis-neuralgie-tintelend-stekend-hoofd-en-oogpijn.html]Occipitalis neuralgie[/url]. Het kan ook gaan om een teveel aan stoffen in het lichaam. Zeker aspartaam en te hoge metaal elementen in het lichaam kunnen de boel ernstig ontregelen. Zeker [url=http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/116661-vermijd-e951-aspartaam-om-vele-aandoeningen-te-voorkomen.html]aspartaam[/url] kan vele ernstige gevolgen hebben. Denk onder andere aan buikpijn, hersencarcinoom, keelproblemen, pijnlijk plassen, chronische vermoeidheid, duizeligheid, ernstige hoofdpijn, haaruitval, geheugenverlies, concentratieproblemen, nervositeit, trillingen en ga zo maar door. Ligt het hier aan dan moet je aspartaam producten (E951) compleet vermijden en moet je gifstoffen uit het lichaam zuiveren door bijvoorbeeld berkenblad- of brandnetelthee dagelijks te drinken.
ReagerenTandor110 november 2013 om 19:37Er zijn natuurlijk ook nog wat minder ernstige maar toch vervelende oorzaken mogelijk.
Reageren
Migraine / spanningshoofdpijn.
Om te beginnen zou ik bij de huisarts langs gaan.
Daar kun je in overleg met je huisarts een verwijzing vragen naar de neuroloog.Anoniem10 november 2013 om 21:59Dankjulliewel voor de reacties. Ik zal er zo snel mogelijk mee naar de HA gaan. Echt vervelend dit. Ik kon afgelopen nacht niet slapen en kon pas na 2 paracetamol slapen om half 11 sochtends, maar om half 2 werd ik al weer wakker. Voelde me ook ontzettend wankel op de benen en heel duizelig.
Reageren
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik meer weet!Tandor110 november 2013 om 22:01Succes en beterschap.
ReagerenAnoniem12 november 2013 om 07:58Hallo iedereen,
Ik kom net terug van de huisarts en die heeft gekeken naar mijn bloeddruk, bloedsuikerspiegel en mn hart. Mijn bloeddruk was 145 over 90, iets aan de hoge kant maar nog steeds niet de oorzaak van al mijn problemen. Mijn bloedsuikerspiegel was 5.1 terwijl ik had ontbeten. Dit is dus gelukkig helemaal prima, en mijn hart klonk ook gezond. Hij wist het zo niet te vertellen en heeft me maar naar huis gestuurd. Er zijn wel een aantal probleempjes bijgekomen de afgelopen 2 dagen. Ik schrik van alles en ik ben ontzettend wankel op mijn benen.
Als dit niet snel over ging, moest ik een vervolgafspraak maken. Ik ben benieuwd…
ReagerenHoofspijn en trillen10 juni 2020 om 00:38- Hii peepz ik heb de laatste tijd echt vreetbuien ik ben nu 7 week gestopt met blowen en heb aleen maar zin in lekker eten dus kip en voraal ongezonde dingen en drink niet heel veel watee meer of andere dingen alleen vaak energy en heb besy vaak hoofdpijn en trillerig gevoel weet iemand hoe dat komt ?