- lotte1 juni 2012 om 20:15
hallo,
ik heb nu al een paar weken last van hoofdpijnaanvallen, duizeligheid en vooral veel trillen. ook vallen mijn benen wel is uit waardoor ik op de grond zak, heb ik moeite met me concentreren, en lijkt mijn geheugen erop achteruit te gaan… dokters weten helaas niet waar ze het moeten zoeken…
iemand misschien ervaring met deze klachten?Lotte.
54 reactiesReagerenEmma3 juni 2012 om 10:02Hallo, zweet je dan ook? Het kunnen symptomen van een hypo zijn. Herken jij jezelf hier in?
Reageren
Bron: http://www.bloedsuiker.nl/index.php?edition_id=423&article_id=3613Lotte5 juni 2012 om 11:28ik zweet niet echt veel, volgends mij wel wat in de nacht. mijn bloedsuikerspiegel is getest, dat was 4.2 na de lunch…
ReagerenIkke5 juni 2012 om 21:14Laat je regelmatig testen. Drink je alcohol? Rook je?
ReagerenLotte5 juni 2012 om 21:29Ik zal mn huisarts vragen vaker te testen. Ik drink wel is wat maar niet overdreven veel, ik rook niet.
ReagerenThijs6 juni 2012 om 10:06Je zou een acupuncturist kunnen raadplegen.
ReagerenLotte6 juni 2012 om 12:07liever niet… teveel naalden voor mij…
ReagerenThijs6 juni 2012 om 12:20Hallo Lotte, een klassiek homeopaat?
ReagerenLotte6 juni 2012 om 12:30hallo thijs,
Reageren
dat kan ik me haast niet voorstellen… daarvoor zijn mn klachten te erg denk ikLana6 juni 2012 om 12:54Toch zou ik alles proberen als de reguliere artsen, zoals jij zelf zegt, niets kunnen vinden. Dus ook acupunctuur.
Groetjes
Reagerenvicky6 juni 2012 om 14:58ik heb dat ook wel eens maar weet ook niet wat het is. ik begin slecht te zien, stekende hoofdpijn, snelle hartslag, heel mijn lichaam begint te trillen en als ik rechtsta en ergens heen wil wandelen, werken men spieren precies niet meer in m’n benen en zak ik in tot ik op de grond lig, nog wakker maar kan niet roepen of bewegen, als ik dan recht ga zitten beweeg ik echt duizelig zo lichte bewegingen nr voor en achter trillend. als ik ga liggen en slaap gaat het wel wat over. maar het is niet leuk om te hebben en het is eng voor de mensen die het zien ze weten niet wat te doen en zien.
ReagerenJans6 juni 2012 om 15:05Epileptie?
Reagerenvicky6 juni 2012 om 15:30neen geen epileptie dat heb ik al 3x gehad en dat is totaal anders x
ReagerenLotte6 juni 2012 om 18:52Ah ik ben dus niet de enige.. Mijn huisarts denkt nu aan Lyme, ik word daar morgen op getest dus ben benieuwt of dat het dan is…
ReagerenTara6 juni 2012 om 19:04Laat je weten wat de uitslag is?
Reageren