Zoeken Vraag het forum

hoofdpijn, duizelig, trillen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lotte

hallo,

ik heb nu al een paar weken last van hoofdpijnaanvallen, duizeligheid en vooral veel trillen. ook vallen mijn benen wel is uit waardoor ik op de grond zak, heb ik moeite met me concentreren, en lijkt mijn geheugen erop achteruit te gaan… dokters weten helaas niet waar ze het moeten zoeken…
    iemand misschien ervaring met deze klachten?

Lotte.

54 reacties
    Reageren
    Emma

Hallo, zweet je dan ook? Het kunnen symptomen van een hypo zijn. Herken jij jezelf hier in?
    Bron: http://www.bloedsuiker.nl/index.php?edition_id=423&article_id=3613

Reageren
    Lotte

ik zweet niet echt veel, volgends mij wel wat in de nacht. mijn bloedsuikerspiegel is getest, dat was 4.2 na de lunch…

Reageren
    Ikke

Laat je regelmatig testen. Drink je alcohol? Rook je?

Reageren
    Lotte

Ik zal mn huisarts vragen vaker te testen. Ik drink wel is wat maar niet overdreven veel, ik rook niet.

Reageren
    Thijs

Je zou een acupuncturist kunnen raadplegen.

Reageren
    Lotte

liever niet… teveel naalden voor mij…

Reageren
    Thijs

Hallo Lotte, een klassiek homeopaat?

Reageren
    Lotte

hallo thijs,
    dat kan ik me haast niet voorstellen… daarvoor zijn mn klachten te erg denk ik

Reageren
    Lana

Toch zou ik alles proberen als de reguliere artsen, zoals jij zelf zegt, niets kunnen vinden. Dus ook acupunctuur.

Groetjes

Reageren
    vicky

ik heb dat ook wel eens maar weet ook niet wat het is. ik begin slecht te zien, stekende hoofdpijn, snelle hartslag, heel mijn lichaam begint te trillen en als ik rechtsta en ergens heen wil wandelen, werken men spieren precies niet meer in m’n benen en zak ik in tot ik op de grond lig, nog wakker maar kan niet roepen of bewegen, als ik dan recht ga zitten beweeg ik echt duizelig zo lichte bewegingen nr voor en achter trillend. als ik ga liggen en slaap gaat het wel wat over. maar het is niet leuk om te hebben en het is eng voor de mensen die het zien ze weten niet wat te doen en zien.

Reageren
    Jans

Epileptie?

Reageren
    vicky

neen geen epileptie dat heb ik al 3x gehad en dat is totaal anders x

Reageren
    Lotte

Ah ik ben dus niet de enige.. Mijn huisarts denkt nu aan Lyme, ik word daar morgen op getest dus ben benieuwt of dat het dan is…

Reageren
    Tara

Laat je weten wat de uitslag is?

Reageren
Reageer op: hoofdpijn, duizelig, trillen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.