- rose11 juni 2012 om 04:36
ik had precies dezelfde klachten 2 jaar geleden, uiteindelijk hierdoor volledig uitgeput in de ziektewet geraakt.verscheidene onderzoeken gehad in ziekenhuis, maar heeft nergens toe geleid. ook in mijn geval stonden ze voor een raadsel. 2 jaar lang die aanvallen blijven houden met concentratieverlies en geheugenproblemen en veel uitputting. inmiddels 2 jaar verstreken en nu ineens weer soortgelijke symptomen ….:( Ik begrijp exact wat je bedoelt…
Lotte14 juni 2012 om 23:24Lyme negatief, gelukkig, helaas?
2 jaar.. Dat is wel heel lang… Maar het ligt dus niet aan mij. Nouja ik hoop dat t sneller overgaat en dat er toch echt een verklaring gaat komen.
Reagerenanton15 juni 2012 om 12:03Ik heb dat ook wat in die mate hoofdpijn,drukkend gevoel in mijn hoofd,duizelig heel de dag door.ben ook misselijk enz en lijkt wel of ik eerdaags inelkaar ga zakken of erger.ook al paar x bij de arts geweest ,ook bij de cardioloog omdat ik ook last van mijn borst heb.maar niets gevonden van wat het kan zijn.volgende week vrijdag word er een mri en een mrv van mijn hoofd gemaakt hoop dat daar dan wat uitkomt . Loop al sinds februari in de ziektewet en ben pas begonnen met 2 ochtenden te werken in de week. Maar dat gaat ook nog niet echt goed dan word het als maar erger en t ergste is dat ze nog niet gevonden hebben wat het is . straks ben ik me baan kwijt of ik val er eerdaags dood bij neer kan zeker gebeuren zoals ik mij voel alles is teveel .wie weet of kan mij helpen zweet wel regelmatig heel veel in de nacht .ik drink en rookt al meer dan 2 jaar niet meer wie kan mij helpen hiermee aub
Reagerenrose15 juni 2012 om 13:22Zeer herkenbaar anton, ik ben ook alweer naar de huisarts geweest maar weer zonder een aanwijsbare duidelijke verklaring. Ik ga proberen om in overleg met arts toch weer onderzoek te laten doen. Ik word er zelf simpel van, want had al onderzoeken laten doen zonder enige verklaring. Dit is erg frusterend, maar dan maar weer opnieuw het hele circus meemaken. Enige advies, blijf je laten onderzoeken….hoe vervelend ook.
Reagerenanton15 juni 2012 om 14:12Rose ja nog meer blijven onderzoeken de dokter zie mij alweer aankomen.en de bedrijfsarts begint ook al twijfels te krijgen.het is echt zo frustrerend dat je echt je eigen echt kut voel rose.en dan elke keer krijg te horen dat er niets aan de hand is.en als je dan de spoedeisende hulp belt omdat je zo duizelig ben zeggen ze het is niet alarmerend genoeg.en ik ga ook a.s week die 2 ochtenden niet werken.lekker he als je iets heb en dat ze niets kunnen vinden .
Reagerenrose15 juni 2012 om 17:35Anton..Been there, done that. Toen mijn klachten begonnen 3 jaar geleden werkte ik. Zelfde verhaal, twijfels en uiteindelijk ben ik nog zieker geraakt: mijn contract is nooit verlengd. Destjds veel onderzoeken gehad, cardioloog, neuroloog verscheidene bloedonderzoek: allemaal NIET afwijkend!!Wel vonden ze antistoffen van ziekte v pfeifer die doorstaan zo hebben. Aanvallen bleven intussen wel in volle gang zonder enige verklaring. Ben bijna een jaar aanvalvrij geweest maar sinds vorige week weer vage klachten. En vandaag net een uur geleden weer een aanval!! Ik ga maandag weer naar de dokter en dit keer laat ik me grondig onderzoeken! Maar kan je gevoel begrjpen, hetzelfde hier..tot aan depressie en machteloosheid toe….
Reagerenrose15 juni 2012 om 17:42Wederom herkenbaar Anton. Toen mijn klachten destijds begonnen zelfde twijfels op werk. Veel ellende mee gehad en uiteindelijk ook geen verlenging contract. Heb verscheidene onderzoeken gehad, waaronder neuroloog, cardioloog..bloedonderzoek en GEEN AFWIJKINGEN! Ondertussen gingen de aanvallen gewoon door en verzwaktte mijn lichaam met de dag. Ik ben een jaar aanvalvrij geweest…en net 2 uur geleden heb ik weer een aanval gehad!Ik ga maandag weer naar de dokter en laat mezelf weer grondig onderzoeken. Ik weet hoe je je voelt….same here..tot aan depressie en machteloosheid toe.
Reagerenanton16 juni 2012 om 16:07rose ik moet vrijdag een mri scan +mrv ondergaan van mijn hoofd misschien dat ze daar iets vinden of zien . en ik kan ook nog altijd een afspraak maken of naar de chiropraktieker gaan, heb al tegen mijn baas gezegd dat ik aankomende week de 2 ochtenden werken voorbij laat gaan.zal die mij wel gaan bellen hij ziet maar ik werk komende week die 2 ochtenden niet.
Reagerenrose16 juni 2012 om 20:01Anton, mriscan en mrv heb ik nog niet gehad. Ik zal mijn huisarts vragen om dit onderzoek ook te laten doen. Ik hoop dat er dan wat duidelijkheid komt voor jou en mij.En inderdaad, zorg voor jezelf ook als dat betekent dat je baas er niet blij mee zal zijn. Jouw gezondheid gaat voor! Ik hou je op de hoogte van mijn ontwikkelingen…fijn dat er eindelijk iemand is die soortgelijke klachtne heeft en herkenbare ontwikkelingen.
Reagerenanton17 juni 2012 om 12:23rose Ben ik ook geweest overal cardioloog, 25x huisarts, uroloog,loop al jaren bij de internist en nu ook bij de neuroloog.maar nog niet kunnen vinden waar het vandaan komt of wat het is. bij de internist weet ik dat mijn beenmerg teveel bloedplaatjes aanmaakt dat is het enige wat ze zeker weten.maar voor de rest niets.weet jij hoeveel moeite het kost om die 2 ochtenden 4 uren te werken hoe een opgave dat is, begin op een moment zo te zweten en duizelig te worden dat ik echt even moet gaan zitten anders zou ik zo van de kaart gaan rose. zelfs het afwassen of afdrogen van de vaat is al een probleem.rose maar wil mijn baan niet kwijt raken. dan raak ik ook nog financieel aan de grond.maar dat zweverige, pijnlijke gevoel in je hoofd enzo en die band die om je hoofd lijkt te zitten is heel fustrerend rose.ook die pijn op je borst en dan krijg je ook nog te horen het zal wel allemaal stress zijn of het zit tussen je oren zeggen ze dan maar.ik word er gewoon doodmoe van rose figuurlijk en letterlijk. ben nog maar 53 ik lijk wel een oude man rose.ook omdat ik mij zo kut voel en ze concreet niets kunnen vinden rose.
Reagerenanton26 juni 2012 om 05:38met anton rose waarom reageer jij niet meer heb ik een nieuw onderwerp geopend ook.Hoofdpijn,duizelig,misselijk.dus dacht krijg daar ook wel antwoord van jou dus doe ik het nog maar hier.wil jij mij even antwoord geven in mijn andere onderwerp die van hoofdpijn,duizelig,misselijk rose geef mij even antwoord terug daar ok groeten anton
Reagerenrose23 juli 2012 om 22:42dag anton, door omstandigheden heb ik inderdaad even niet gereageerd. Ik ben erweer, welk onderwerp bedoel je anton? en wat wil je weten?
groeten,
rose
Reagerenanton12 augustus 2012 om 09:23hoofdpijn,duizeligheid,misselijk enz
Reagerenanton12 augustus 2012 om 09:28rose met mij weer kijk maar eens bij het onderwerp hoofdpijn/duizelig/misselijk groeten anton
ReagerenAnoniem113 augustus 2012 om 16:09