Zoeken Vraag het forum

hoofdpijn, duizelig, trillen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bianca

Ik heb dat ook, sinds dat ik met de schildklier heb.
    Vorig jaar zijn mijn schildklieren verwijderd en nu heb ik die klachten wat jullie hebben ook.
    Maar met therapie helpt het wel om te ontspannen en tot rust te komen, moeten jullie ook eens proberen misschien helpt het. groetjes

Anoniem

Hallo ik heb ook last van hoofdpijn en duizeligheid en iktril de hele dag heel erg en heb soms ook last van pijn op de borst ik weet ook niet wat het is het kan gebruik van bepaalde medichijnen zijn ik weet niet of je medivhijnen jij gebruikt

Reageren
    Tandor1

Gebruik jij medicijnen?
    Hoe oud ben je?
    Heb je de klachten al lang?
    Wanneer heb je er het meeste last van?
    Gebruik je regelmatig alcohol of drugs?

Reageren
    Anoniem

Hallo anton, heb je al eens een goede ademhalings cursus gedaan? Klinkt alsof het kwakzalverij is, maar had bij mij een hele goede uitwerking, ik was weer fitter, veel minder hoofdpijn, geen band meer om mijn hoofd, ik voelde me een stuk zekerder, geen hartkloppingen meer, niet meer kortademig enz.

Sterkte,, lenie

Reageren
    Anoniem

hoi,
    ik Had ook.zulk soort klachten en ben heel vaak naar het ziekenhuis geweest. Daar kwam uit hyperventilatie maar ik hep soms ook dan weet ik niet meer waar ik ben en begin te trillen en in de ergste gevallen val ik flauw

Reageren
    Anoniem

Beste Allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat jullie het bericht hebben geplaatst!
    En ik heb precies dezelfde verschijnselen en heel vaak naar de dokter geweest,maar steeds niks! Ik voel mij hierdoor achterlijk, maar dit kan
    toch niet goed zijn!
    Graag wil ik weten of jullie al weten wat het is?
    En hoe het nu met jullie gesteld is?

Groetjes,

Charlene

Reageren
    Anoniem

Ik heb ook gehad dat ik duizelig werd enn mijn benen gingen trillen het kwam omdat mijn suikerspeigel te laag was toen at ik een stroopwafel en toen had ik het niet meer

Reageren
    Anoniem

Hoe is je schildklierfunctie? en je B12? even bloed prikken en je weet meer

Reageren
    Anoniem

Hallo allemaal, al deze klachten zijn voor mij ook zeer bekend. Alleen is bij mij een paniekstoornis ontdekt. Deze klachten horen hier ook bij en heeft niks te maken met je lichaam maar helaas met je geest.. Ik ben ook maanden lang bij de dokter geweest die mij elke keer het nieuws bracht dat er niks aan de hand is. Maar vooral het steeds aanvoelen van bepaalde klachten en hier mee bezig zijn kost je enorm veel energie.zowel geestelijk als lichamelijk. Ga is goed je gedachten na en bedenk ook elke keer als je op in storten staat of dit ook echt gebeur. Je geest kan je ook goed neppen. Heb hier al meer dan een jaar last van en zit ook bij een.psycholoog dit begint.langzaam.zijn.vruchten af te werpen.

Reageren
    Anoniem

Kijk eens of je migraine accompagne hebt?

Reageren
    Anoniem

ik heb ook het zelfde ik ben nog maar 12 en ik vind dit erg vreemd. Ik krijg soms dan ik 1 keer zon soort aanval. Ik ben nog niet zo ver in testen waarschijnlijk krijg ik deze week mijn eerste test de bloedtest. Bij mijn aanval krijg ik in 1x word ik heel duizelig begin ik te trillen vooral mijn handen. dat duurt soms 10 minuten soms 30. Daarna doe ik heel voorzichtig want dan krijg ik hoofdpijn. Weet iemand wat ik moet doen als er niks uit de bloedtest komt. En dat ik dan gewoon die aanvallen blijf krijgen?

Reageren
    Anoniem

Misschien goed om je te laten testen op vitamine tekorten! Vooral vitamine D en vitamine B12 zijn belangrijk. Ons lichaam is een complex systeem en als er ergens een tekort is, gaat het van kwaad naar erger.

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik heb sinds kort ook deze verschijnselen. Toevallig zijn deze verschenen nadat ik ben behandeld voor mijn psoriasis op een alternatieve manier. Mijn energiestromingen werden hierbij hersteld en mijn shakra’s geopend. Ik weet alleen niet hoe iemand heet die dit doet. Maar ik kreeg druppels mee om dit zo te houden en toen ik deze druppels niet meer gebruikte kreeg ik ook van deze aanvallen. Mijn tip is om dus een keer naar iemand te zoeken die energiestromingen hersteld. Het heeft inderdaad met je geest te maken en is niks lichamelijks.

Reageren
    Anoniem

Reageer even op dit bericht ik denk dat ik weet wat het is… Het kan zijn dat jullie allemaal wilden vermageren? Een vriendin van mij heeft dit en ze is geobsedeerd door vermageren. Ze wil niet meer eten, alleen ’s avonds een beetje… Ik ben geen dokter, maar dit zou het kunnen zijn..

Reageren
    Gerrit

Als ik een half uur gezeten heb of auto gereden. Sta ik op voel ik druk in mijn hoofd. Eordt onzettend duizelig en moet ik ondersteuning hebben andere zak ik door mijn knieen. Inmiddels al een aantal keren gebrurd. Voor of na de val beginnen met name mijn beenspieren te shaken tijdens de duizeligheid bloed druk 137/82 2c evenwichts onderzoeken gehad. Geen oorzaak. 2013 4x delrktro shok gehad open hart operatie omleiding en kunstklep. Het probleem was er al maar is daarna heftiger geworden. Ben 56 ga niet oud worden zo. Naar de dokter heeft geen zin. Die zegt continue voordat je uitstapt even bewegen en voorzichtig. Dat doe ik maar lig wel op mijn snuffere. In september naar de cardioloog. Maar even afwachten en een paar keer vallen. Hoop dat het voorzichtig blijft.

Reageren
Reageer op: hoofdpijn, duizelig, trillen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.