- Klio11 december 2012 om 13:47
Hallo,
Ik heb al enkele maanden last van een krakende schouder (rechter schouder) en geraak er maar niet van af.
Als ik wandel begin ik een stekende pijn te ondervinden over heel mijn schouder en nek.
Als ik niets doe heb ik het gevoel dat mijn schouder en nek helemaal stijf zijn, ook mijn arm heeft dan dit gevoel.
Ondertussen begint de pijn ook naar mijn rug te trekken en dit is een stekende pijn.
Als ik mijn 2 schouders vergelijk merk ik dat ik op mijn rechterschouder aan de zijkant een bolletje voel, deze heeft de grote van een kers en is net zo hard als een bot.
De plaats waar dit zit is vrij gevoelloos.
De dokte heeft al ontstekingremmers voorgeschreven maar niets helpt.
Moet ik mij zorgen maken en wat kan dit zijn?7 reactiesReagerenAnoniem11 december 2012 om 13:55Helpt fysiotherapie niet?
ReagerenKlio11 december 2012 om 14:01Nee dit heb ik al geprobeerd
ReagerenFee11 december 2012 om 14:03En de knoop laten wegmasseren? Dat zou toch moeten helpen i.c.m. ontstekingsremmers.
ReagerenKlio11 december 2012 om 14:07Dat kan inderdaad helpen
ReagerenFee11 december 2012 om 14:14Ik masseer regelmatig vrienden en vriendinnen die last hebben van knopen in hun rug en schouders. Het hoeft maar een minuutje of tien en helemaal niet geforceerd, maar daarna zijn ze wel altijd weer ‘los’ en blij. Ik zou eens bij een masseur/masseuse binnenlopen! Laat je weten hoe het met je gaat?
Succes
ReagerenMaaike11 december 2012 om 14:16Als het echt geblokkeerd is, dan een chiropractor bezoeken.
ReagerenKlio11 december 2012 om 14:21Ik zal een afspraak maken en ik zal je laten weten hoe het gaat
Reageren