- ruud jacobs23 november 2012 om 23:51
hallo mijn naam is ruud en ik heb een vraag over mijn vriendin , zelf vindt ze dit onzin op internet om hulp vragen dus daarom doe ik het voor haar ze is nogal sceptisch laat het daarop houden.
Het probleem is dat ze 3 weken geleden een hevige reactie op een migraine aanval kreeg dr ogen rolden weg en ze viel flauw zo opeens ambulance haar opgehaald en in het ziekenhuis ct scan laten maken en bloedonderzoeken gedaan , daar bleek uit dat alles goed was dr hoofdpijn bleef heel erg dus ze dachten aan een hersenbloeding dus ze deden een beenmerg punctie daar bleek ook uit dat alles goed toen mocht ze naar huis nu heeft ze wel diclofanac en neus spray’s en paracetamol gekregen om in te nemen.
Maar nu 3 weken later heeft ze nog steeds erge hoofdpijn drukkend en elk licht en hard geluid dat steekt in dr hoofd als ze zo een neus spray in neemt gaat die erge hoofdpijn weg maar krijgt ze wel flubber benen , maar ze wordt wakker met hoofdpijn en gaat naar bed met hoofdpijn de huisarts zei tegen haar dat het spanningshoofdpijn is en dat ze het maar moet aankijken en de medicijnen moet blijven slikken maar als U of jullie dit verhaal zo horen wat denken jullie erover , want ik lees van alles op internet en weet niet wat ik moet geloven en wat niet ik wacht vol spanning af op een bericht.
bij voorbaat dank
ruud jacobs
3 reactiesReagerenKees26 november 2012 om 10:27Het kan zijn dat de hoofdpijn van de medicatie komt, waarmee je dan in een soort cirkel belandt. Ik zat een half jaar gelden ook in een dergelijke situatie toen een college met adviseerde Cefaly te gebruiken. Dat is een apparaatje dat elektrische stroompjes afgeeft. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb dat apparaat volgens voorschrift meerdere malen per dag gebruikt en kon vrij snel mijn medicijnen verminderen. Het aantal uren hoofdpijn per dag begon toen ook sterk af te nemen. Absoluut aan te raden, er zijn geen bijwerkingen of contra indicaties. Succes Kees
ReagerenLana26 november 2012 om 10:37Acupunctuur?
ReagerenQuote26 november 2012 om 10:38