Zoeken Vraag het forum

migraine aanvallen of niet????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ruud jacobs

hallo mijn naam is ruud en ik heb een vraag over mijn vriendin , zelf vindt ze dit onzin op internet om hulp vragen dus daarom doe ik het voor haar ze is nogal sceptisch laat het daarop houden.

Het probleem is dat ze 3 weken geleden een hevige reactie op een migraine aanval kreeg dr ogen rolden weg en ze viel flauw zo opeens ambulance haar opgehaald en in het ziekenhuis ct scan laten maken en bloedonderzoeken gedaan , daar bleek uit dat alles goed was dr hoofdpijn bleef heel erg dus ze dachten aan een hersenbloeding dus ze deden een beenmerg punctie daar bleek ook uit dat alles goed toen mocht ze naar huis nu heeft ze wel diclofanac en neus spray’s en paracetamol gekregen om in te nemen.

Maar nu 3 weken later heeft ze nog steeds erge hoofdpijn drukkend en elk licht en hard geluid dat steekt in dr hoofd als ze zo een neus spray in neemt gaat die erge hoofdpijn weg maar krijgt ze wel flubber benen , maar ze wordt wakker met hoofdpijn en gaat naar bed met hoofdpijn de huisarts zei tegen haar dat het spanningshoofdpijn is en dat ze het maar moet aankijken en de medicijnen moet blijven slikken maar als U of jullie dit verhaal zo horen wat denken jullie erover , want ik lees van alles op internet en weet niet wat ik moet geloven en wat niet ik wacht vol spanning af op een bericht.

bij voorbaat dank

ruud jacobs

3 reacties
    Reageren
    Kees

Het kan zijn dat de hoofdpijn van de medicatie komt, waarmee je dan in een soort cirkel belandt. Ik zat een half jaar gelden ook in een dergelijke situatie toen een college met adviseerde Cefaly te gebruiken. Dat is een apparaatje dat elektrische stroompjes afgeeft. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb dat apparaat volgens voorschrift meerdere malen per dag gebruikt en kon vrij snel mijn medicijnen verminderen. Het aantal uren hoofdpijn per dag begon toen ook sterk af te nemen. Absoluut aan te raden, er zijn geen bijwerkingen of contra indicaties. Succes Kees

Reageren
    Lana

Acupunctuur?

Reageren
Reageer op: migraine aanvallen of niet????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.