- Dewi9129 juli 2011 om 11:46
Ik heb sinds een tijdje last van misselijk, bijna wel elke dag en soms een uur lang. Daarnaast zie ik ook elke dag wazige vlekken voor mijn ogen en als het licht is buiten irriteren mijn ogen me ook. Ook heb ik een beetje een benauwd gevoel, alsof mijn keel is opgezet of een beetje word dichtgeknepen. Meestal tijdens mijn menstruatie krijg ik kloppende koppijn aan één kant en word ik daardoor misselijk, zeker als ik wijntje drink, zo erg dat ik nergens meer zin in heb.
Nu is mijn vraag of dit misschien migraine is? Mijn moeder heeft het en mijn oma had het ook.. Ik heb voorderest bij nooit hoofdpijn maar maak me toch wel een beetje zorgen omdat het in de familie zit.
2 reactiesReagerenAnoniem29 juli 2011 om 12:40Hoi,
Dat lijkt inderdaad op migraine. Zelf heb ik er ook last van. Je hebt het dan idd aan 1 kant van het hoofd en je ziet dan wazig.
Als je het zeker wil weten kan je beter even naar de huisarts gaan.
Groetjes!
ReagerenAnoniem29 juli 2011 om 14:11Lees meer vragen en antwoorden over migraine
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=migraine&sa=Zoeken#1377