Zoeken Vraag het forum

Migraine?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Elke maand sinds 4 maanden geleden lijk ik 1 a 2 keer een soort aanval te krijgt. Het begint met een soort van waas voor mijn ogen dat wat lijkt op een doorzichtig kringetje dat wat trilt. Alleen mijn kijk punt is aangetast maar er omheen is het gewoon normaal. Het voelt alsof ik te lang in een scherp licht heb gekeken. Alsof iemand de flits heeft gebruikt ofzo..maar blijft heel lang aanhouden. Na een half uur ofzo krijg ik dan zware hoofdpijn. Maar geen misselijkheid zoals bij migraine en de hoofdpijn zit steeds ergens anders maar vaak rond het achterhoofd en niet zoals migraine aan 1 kant maar vaak aan beide kijken al is 1 kant net iets erger dan de andere kant. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb nu ook zo’n aanval dus kan niet goed zien wat ik type. Excuses voor typefouten.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

het lijken toch migraine aanvallen…..

Reageren
    Anoniem

Ik heb echter geen moeite met geluid tenzij het kopjes zijn die tegen elkaar tikken. En ondanks dat ik wel misselijk werd vanacht hoefde ik niet over te geven. En de hoofdpijn is meer drukkend en stekend, niet zozeer bonzend.
    Vanacht zat het op mijn voorhoofd net boven mijn neusbeentje..akelig

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft bij migraine n iet perse moeite te hebben met geluid of licht..
    Migraine kent vele verschijningsvormen…..

Reageren
Reageer op: Migraine?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.