- Ellie1 juni 2018 om 21:11
Hoi, ik heb al enige tijd last van soort aanvallen waarbij ik me ineens heel raar voel in mijn hoofd, soort licht gevoel, alsof ik ga wegvallen, onstabiel op de benen, heel beangstigend gevoel, nu na die aanval ben ik ontzettend moe en het onstabiele gevoel blijft, mijn eetlust is weg en ik ben misselijk. Ook heb ik een pijnlijke hals, thv mijn rechter halsslagader en heb ik een gevoelige/pijnlijke hoofdhuid, iemand een idee wat dit is? De doktoren kunnen het niet vinden. Maat de aanvallen blijven terug komen en het maakt me heel bang!
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juni 2018 om 23:32Heb je veel stress of spanningen?
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Ellie2 juni 2018 om 10:02ik heb chronische hyperventilatie gehad, dit zijn de restklachten eigenlijk. Volgens mijn therapeute is de ademhaling niet meer de oorzaak van deze restklachten.
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2018 om 11:33Maar dan weet je ook waar de klachten vandaan komen en dat ze eigenlijk onschuldig zijn. wel vervelend natuurlijk
ReagerenEllie2 juni 2018 om 11:45volgens mijn therapeute heeft dit niets meer te maken met de ademhaling.
Ik vraag me af of mijn klachten passen bij schildklierproblemen, uitgeputte bijnier of serotonine tekort?
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2018 om 11:47Dat zou je met bloedonderzoek moeten laten controleren.
ReagerenEllie3 juni 2018 om 15:31kan serotonine tekort in het bloed gemeten worden dan? En uitgeputte bijnier?
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 16:48Ja, dat kan met bloedonderzoek worden aangetoond
ReagerenAnoniem3 juni 2018 om 17:03Een serotonine tekort kan toch niet dmv bloedonderzoek onderzocht worden??
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 17:21volgens mij wel.
Reageren