- Louder30 mei 2015 om 23:22
Hi,
Sinds ik ruim 4 maanden geleden erg hard ben gevallen op het laminaat thuis, kamp ik met verschillende problemen. Iedere dag voel ik me alsof ik weg ga vallen. Licht in het hoofd, duizeligheid, gevoel van rusteloosheid, enorme hoofdpijn, wat misselijkheid en een vermoeid gevoel.
Na mijn val ben ik één keer bijna weggevallen en moest ik per ambulance naar het ziekenhuis. Veel te lage bloeddruk. Artsen omschreven het als ‘mogelijk septisch beeld’ en ik heb geen flauw idee wat dat betekent. Na een week of 2 rust ben ik weer volledig aan het werk gegaan met werkdagen van soms 15 uur. Daarna ben ik stil komen te zitten, omdat m’n klachten steeds erger werden.
[b]Kan het zijn dat ik een hersenschudding heb gehad en daar na 4 maanden nog last van heb?[/b] Evenwichtsstoornissen zitten ook in mijn familie..
Eerst dacht ik dat ik het gewoon rustiger aan moest doen en dat het een gevolg van stress is. Maar met die extreme hoofdpijnen en een onwel gevoel, vraag ik het me af. Helemaal nu ik thuiszit.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 mei 2015 om 00:30Heel goed mogelijk dat je een hersenschudding hebt opgelopen.
[quote]Na een week of 2 rust ben ik weer volledig aan het werk gegaan met werkdagen van soms 15 uur.[/quote] dat was ook niet erg bevorderlijk…
Vraag aan je huisarts een verwijzing voor de neuroloog.Je klachten zouden toch wel even iets beter onderzocht moeten worden.
ReagerenLouder22 juni 2015 om 14:56Hi Tandor,
Ik ben vanmiddag langs de neuroloog geweest.. Weinig resultaat. Alleen: ‘Je moet je medicijnen laten staan, naar een revalidatiearts (leve de revalidatiearts als oplossing voor werkelijk élk probleem!) en voor de rest moet je er maar mee leren leven.’
Er volgt een MRI-scan, maar de neuroloog verwacht daar niets op te vinden. Ze acht verder onderzoek dan ook niet nodig. Helaas, weer een klacht erbij waar ik maar mee moet leren leven.
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2015 om 16:31Dat is natuurlijk wel vervelend.
Maar eens even de MRI afwachten.Doe toch eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest