- Anoniem28 juli 2014 om 14:15
De reden dat ik een nieuw onderwerp start is omdat mijn symptomen verschillen met deze van de andere gebruikers van dit forum:
Ik ben 23 jaar, student en sport veel.
Daarnaast reis ik ook graag en ga ik ook graag (en veel) uit. Met als gevolg dat ik ook geregeld alcohol drink en occasioneel stimulerende middelen gebruik.Tijdens mijn roadtrip door Spanje gebeurde het volgende:
Zoals bijna elke avond hadden we opnieuw een stapje gezet. Er werd behoorlijk wat gedronken en een heel kleine dosis (verwaarloosbaar) stimulerende middelen gebruikt, dus had ik een lichte kater de volgende dag. Die avond kuste ik ook nog met een meisje, maar meer is er niet gebeurd. De volgende dag had ik een lichte kater. Na enkele uren wandelen door Valencia was deze (zoals dat meestal het geval is) volledig verdwenen en voelde ik mij terug fris.
Iets later in de namiddag had ik plots het gevoel dat ik elk moment door mijn benen kon zakken. Daarom ging ik terug naar het Hostel om te bekomen. Die avond heb ik enorm afgezien. (draaien, kort van adem & ongemakkelijk)
Sindsdien is niets meer hetzelfde. We zijn nu inmiddels enkele weken verder en ik heb voortdurend last van een wazig zicht, vermoeidheid & flauwtes. Onlangs ben ik ook naar een arts gegaan voor een onderzoek en een bloedonderzoek en de resultaten waren (tegen mijn verwachtingen in) goed:
Lage hartslag (sporthart)
Bloeddruk in orde
Suiker in ordeBloedonderzoek: Mijn bloed werd onderzocht en ook hier was alles in orde (enkel nog sporen van klierkoorts, en dit kon volgens de dokter nog wel een mogelijke oorzaak zijn, maar de symptomen verschillen enorm en daarom kan ik dit moeilijk geloven…)
Onlangs heb ik eens een week platte rust ingelast, maar veel beterschap nam ik niet waar, heel frustrerend. In het dagelijkse leven bruis ik van energie en nu heb ik het gevoel dat ik maar op 50% van mijn krachten kan functioneren.