Zoeken Vraag het forum

Algehele malaise; wazig zicht, hoofdpijn, vermoeidheid, duizelig, misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ND

Hi! Ik hoop dat ik met dit forum wat duidelijkheid mbt mijn klachten (ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis maar de wachttijd is 4 weken).
    Mijn klachten begonnen 2 maand geleden met plots opgetreden wazig zicht, continu aanwezig maar verergerde bij bv focus of vermoeidheid. Na 3 weken kwam hier forse hoofdpijn bij. Inmiddels zie ik niet continu meer wazig maar vooral wanneer ik hoofdpijn heb en bij wakker worden.
    Ondertussen heb ik ook last van extreme lichamelijke vermoeidheid, op een goede dag kan ik 10min buiten wandelen+lichte huishoudelijke taken maar op een slechte dag kan ik alleen maar liggen en voor me uit staren. De ochtenden zijn het zwaarst, dan ben ik mentaal uitgerust maar fysiek lijkt het alsof ik geen minuut heb geslapen. Tegen 14u voel ik me meestal iets beter. Ik kan me niet focussen op bv een boek, puzzel of tv en vergeet veel. ‘S ochtends en ’s middags heb ik het vaak koud, in de avond warm en zweten.
    Bloedonderzoek laat alleen een wat krappe glucose zien, leuco’s waren laag maar zijn inmiddels weer hersteld.

3 reacties
    Reageren
    ND

Toevoeging; geen afwijkingen aan de ogen, die zijn volledig onderzocht.
    Hiernaast ook af en toe oorpijn, misselijkheid- en duizeligheidsklachten

Reageren
    Peter (huisarts)

Misschien dat anderen ideeen hebben maar ik zou bij deze veelheid van klachten zo niet weten aan welke ziekte te moeten denken. Ik neem aan dat je verwezen bent naar een neuroloog (voor de hoofdpijn, het slecht zien?).
    Anderen met ervaringen?

Reageren
    Broodje

In het geval je medicijnen neemt voor iets anders, zou je aan bijwerkingen kunnen denken..

Reageren
Reageer op: Algehele malaise; wazig zicht, hoofdpijn, vermoeidheid, duizelig, misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.