Hallo!
Ik loop nu al 1.5 jaar met spanningshoofdpijn en derealisatie rond. Dit heb ik de hele dag door! Net of er een strakke pet op mijn hoofd zit. Derealisatie is moeilijk uit te leggen, maar het voelt alsof ik nog droom, of in een film leef. Als je soms net je bed uitstapt, kun je soms het gevoel hebben dat je nog droomt. Dit heb ik de hele dag door.
Vorig jaar heb ik een bloedonderzoek gehad, vervolgens een afspraak bij de neuroloog gehad, allemaal testen gedaan, alles was goed. Vervolgens naar een psycholoog geweest terwijl ik eigenlijk geen geheimen heb of dingen die me dwars zitten. De psycholoog stuurde me door naar de psychiater die na veel afspraken zei dat ik ADD zou hebben. Hier heb ik ritalin voor gekregen wat amper hielp en waar ik veel bijwerkingen van kreeg, dus daar ben ik nu al een aantal maanden mee gestopt. Ik heb ook veel fysiotherapie gehad, zonder succes, af en toe was het heel iets minder, maar niet veel.
Vorige maand had ik een afspraak bij de tandarts, die zag dat ik knassertand 's nachts. Ik legde mijn symptomen uit en ze zei dat ik door het knarsentanden en het hard op elkaar zetten van mijn kaken wel eens elke nacht een onrustige slaap heb doordat alles word strakgetrokken en ik niet goed kan uitrusten. Ik slaap verder wel goed, en val altijd erg snel in slaap, maar het wakker worden is elke ochtend weer een ramp.
Dit allemaal terwijl ik volgende week pas 18 word!
Weet iemand hier raad mee, moet ik me zorgen maken, of weet iemand dé oplossing?
Groetjes,
Tonyiih.
Ik loop stage bij een uitzendbureau waar ik ook af en toe voor werk. In mijn vrije tijd doe ik leuke dingen met vrienden (ik heb er genoeg), game ik soms (2 avonden per week, zoiets), ga elk weekend gewoon leuk uit, etc. Mijn leven is redelijk compleet en een en al gezelligheid, maar zo zie ik dat soms niet.
Wat doe je in het dagelijks leven? Werk je of ga je naar school? En heb je vrienden?
Normale mensen werken 5 dagen per week of studeren 38 uur per week. Vind je het gek dat je niet realistisch bent?!
Lees andere vragen en antwoorden over spanningshoofdpijn
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=spanningshoofdpijn&sa=Zoeken#1298