Zoeken Vraag het forum

Spanningshoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • X

ik loop nu 4 weken rond met spierspanningshoofdpijn rond. En het gaat maar niet weg. Ik sport en mediteer.

Heb een periode gehad van heel veel stress, zowat chronisch..

ook wil ik even zeggen dat ik een dag onder de douche stond (ochtend) en dat ik zwarte vlekken zag. En toen zag ik +- 20 seconden helemaal niks, het was zwart voor mijn ogen. en ik kreeg het erg benauwd. Dus gelijk naar het raam gerend en open gedaan voor frisse lucht dat hielp wel. Daarna hier geen last meer van gehad.

De hoofdpijn is voornamelijk een vreemd gevoel , alsof iemand zijn hand op mijn voorhoodd heeft liggen

2 x bij de dokter geweest zij zegt dat ik moet ontspannen en wilt me doorverwijzen naar de fysio

3 reacties
    Reageren
    X

ik ben trouwens 18

Reageren
    burgos

Zelf heb ik hier ook heel veel last van,en ik ben 77 jaar.

Wat mij steeds weer helpt is,masseren,heb een massage apparaat gekocht,

en masseer elke dag mijn hoofd en nek.

Dit is echt het enige wat helpt, heb alles geprobeerd maar dit is voor mij de beste

oplossing.

Probeer het.

Reageren
    Peter

Welke apparaat gebruikt u?

Reageren
Reageer op: Spanningshoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.