Zoeken Vraag het forum

Veelal zware klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yassin

Heb last van tintelingen bij de benen zware druk op m’n borst heel erg zwaar m’n bloedruk die erg vaak hoog zit niet goed kunnen ademen heel zwaar vermoeid beleef de wereld kleurloos en heel erg zwaar aan het lijden de dokter heeft anti depressiva voorgeschreven en anti psychotica en lorazepam al deze problemen komen vanuit de hersenen zoals ook het ondraaglijk lijden dat ik steeds zelfmoord wil plegen is dat echt een probleem dat met anti depressiva oplost ik zou het tussen zes maanden en een jaar moeten gebruiken.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De medicatie zou dat in principe wel moeten oplossen. Die ook eens even de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Yassin

Waarom zijn mensen zo vaak tegen anti depressiva en herstelt het echt de ademhaling m’n saturatie is 98 procent maar kan niet goed door ademen en door zuchten verstikkings gevoel en trillingen bij de benen onder rug pijn druk op m’n hoofd. Kan niet rustig blijven zitten is deze medicatie echt wat alles oplost. Heeft het met neurotransmitters te maken of verbindingen. Want ik las dat de hersenstam bloedruk hartslag en ademhaling regelt zou daar iets mis zijn dan zou dat op een mri scan te zien kunnen zijn.

Reageren
    Yassin

kun je asjeblieft reageren. Alvast hartelijk dank

Reageren
    Yassin
    John (moderator)

Heb je de test al gedaan die ik gegeven had:

https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Yassin

Hallo tandor m’n score is 68 ik ben zwaar aan het lijden ik heb zelfs vanacht dat ik  het donker zag en al de bovengenoemde klachten heb ik 24 uur al een jaar lang het is niet meer te verdragen. Wat is de oplossing hierin waar gaat het fout in de hersenen ik voel me echt 100 jaar kan letterlijk niks meer zo een zware druk op m’n borst.

Reageren
    John (moderator)

Een groot deel van je klachten worden door hyperventilatie veroorzaakt. Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen

Reageren
Reageer op: Veelal zware klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.