- Anoniem24 juni 2016 om 20:27
Goedeavond mensen ik heb af en toe een gevoel opeens dat mijn hart stopt voor een seconde of 2 zoals bijboorbeeld toen net was ik met iemand aan het praten en uit het niks kreeg ik een gevoel alsof ie echt stopte( krijg het meestal opeens als ik iets doe of ben afgeleid) ik vind dit erg eng weet iemand wat dit is is er iets mis met mijn hart ofzoiets hoe kan dit want het is letterlijk alsof ie ff stopt ofz? Ook heb ik een andere vraag kan het dat je zonder symptomen of iets een hartstilstand krijgt uit het niets dat je bezig bent en opeens stopt ie ? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen alvast bedankt !
Gr
Robert4 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2016 om 20:29Ik denk niet dat je hart ermee stopt hoor. Het kan wel zo zijn dat je de hartslag niet waarneemt.
ReagerenAnoniem24 juni 2016 om 20:38Bedankt voor de snelle reactie ! hoezo krijg ik het gevoel dan op dat moment ik wil hem dan heus niet waarnemen en weet u mischien ook het antwoord op mijn tweede vraag ? ( u zegt denk dus u weet niet zeker of het hart dan stopt ff toch )
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2016 om 20:41Een hartstilstand krijg je inderdaad zomaar heel plotseling. Daar hoeven geen symptomen aan vooraf te gaan.
Je hart stopt er echt niet mee.
Reageren
Het zou wel een overslag kunnen zijn. Dat is dan een ritmestoornis. Doorgaans ongevaarlijk. Als je er ongerust over bent, ga dan met de klachten naar de huisartsAnoniem24 juni 2016 om 20:46Ah oke ik heb nog een vraag ( sorry maar ik ben nieuwesgierig) het kan toch ook niet zijn dat het wel een hartstilstande wilde gaan worden maar dan opeens toch het hart weer begon te slaan of wel dus soort van bijna ?
Reageren