- Anoniem8 januari 2016 om 01:56
Hay ik heb hier laast al iets gevraagd over hart stoppinge het is immidels nu al 2 dage aan de gang en nu erg raar want talkens als ik me oge dicht doe en langzaam in slaap val krijg ik 1 harde hart klop en min of meer schrik ik en doe me oge weer open en dat gebeurt elke keer als ik net in slaap wil valle begin er nogal chagarijnig van te worde. Ik rook niet ben al een paar maande gestopt met energie en drink ook niet ben 21 jaar. Enige tips wat ik kan doen want ik moet toch een keertje kunne slape. Btw ik wil liever geen pillen gebruike want dat maakt je lichaam ook kapot
4 reactiesReagerenAnoniem8 januari 2016 om 04:30Wederom weer een nacht zonder slaap
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 10:15Het is op zich geen vreemd verschijnsel. het heeft vaak te maken met stress en spanningen…..Ga naar de huisarts met de klachten en bespreek het met je huisarts.
ReagerenAnoniem8 januari 2016 om 16:54Heb ik net gedaan ze hebbe me een hartfilmpje gedaan ik ben gewoon in orde ik moet gewoon rustig proberen te blijven en gewoon afwachte dus dat ga ik dan maar doen
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 18:49Dat heb je dan goed gedaan.
Doe eens even de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest