Zoeken Vraag het forum

Onaangekondigde hart -Versnellingen -Vertragingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Cue

Hey hallo,
    Ik ben een redelijke gezonde jongeman, ik drink niet, geen drugs etc…

Ik heb de laatste dagen een beetje een raar gevoel dat mijn hart tegen mijn ribbenkast ‘schuurt’ en dat men hart versnel en vertraagt op momenten dat het zelf kiest.

Ik ben nog geen halfjaar geleden gecheckt door de Dokter (een volledige checkup, dus ook het hart en alles was in orde)

Dit gebeurd vaker als ik lig en bijna niet als ik rechtsta of zit.

Het heeft me toch een beetje ongerust op dit moment en dus dacht ik dit maar even hier neer te gooien.

Enig idee wat dit kan zijn?

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Niemand een idee?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets van te zeggen. Je hart is het in ieder geval niet. Dat kan niet langs je ribben schuren.. Dus moet het wat anders zijn.
    Heb je veel last van stress of spanningen of ziektevrees?

Reageren
    Anoniem

Nee, nooit van die dingen gehad. Het viel me gewoon op toen ik in bed lag te rusten, net voor het slapen.

Dat je al zeker weet dat het niet men hart is, is al een hele geruststelling

Reageren
    Anoniem

Ik heb net een soort kloppend gevoel gehad, alsof men hart tegen men slokdarm aansloeg voor een keer. Dat was zeer raar, enig idee wat dit kan betekenen? Ik lag wel op men rechterzij…

Reageren
    Anoniem

Ok, ik ben er zeker van, als ik op men rechterzij lig dan doet men hart toch raar, precies of het ergens tegenaan slaat… Begin me nu toch ECHT VEEL zorgen te maken, iemand een idee hoe dit komt???

Reageren
    John (moderator)

Als je er echt veel zorgen over hebt ga dan naar de huisarts..

Reageren
Reageer op: Onaangekondigde hart -Versnellingen -Vertragingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.