- Anoniem18 februari 2015 om 06:51
Beste mensen hier,
doet me goed dit forum te ontdekken. Ik ga alle ervaringen eens doornemen (nu te moe). Ik heb ook een dik jaar met een kaliumtekort gekampt en veel te laat vastgesteld, nu zit ik er nog steeds mee aangezien ik mijn leven niet meer op orde krijg, ik dacht ook aan CVS of fybromyalgie. Het ergste was nog dat mijn huisdokter dus nooit aan huis is willen komen, terwijl ik op sommige momenten mentaal gewoon voor uren uitviel en zelfs niet meer iets kon kijken op tv bijvoorbeeld waar je de allerminste concentratie voor nodig hebt… Mijn hoofd viel dan letterlijk voor uren gewoon uit, mijn denken ging totaal niet meer. Nu nog steeds komt mijn huisdokter niet op huisbezoek, nadat het dus in t ziekenhuis uiteindelijk (bij toeval ontdekt) op peil is gebracht en hij het weet en het levensgevaarlijk noemt… Nu zit ik zeker niet extreem laag… maar hoe is het mogelijk dat mijn huisdokter dan niet aan huis komt voor even bloedprikje en analyse? (heb ook heel vreemd overgegeven en dergelijke alsof mijn maag geen voeding meer opnam, nooit zo overgegeven op die manier, bespaar jullie de details). Ik voel me totaal niet alsof ik nog zelf bij huisdokter geraak… alles is een immense inspanning, douchen daar ben ik zelfs ontzettend moe van (ook door zo lang dus amper meer iets gekund te hebben en dus heel veel gewoon gelegen te hebben), dus ook spierverlies… mijn hart klopt extreem als ik nu de minste fysieke inspanning doet terwijl anders heel rustig… Mijn huisdokter zegt dat ik dan naar spoed moet, maar daar moet ik dan dus uren zitten wachten. Ok, als ik niet meer kan rechstaan ofzo (wat ik ook al heb gehad) of als mijn “kunnen denken” weer voor uren zou uitvallen, dan moet ik naar spoed. Hij heeft het lang geweten aan depressie, je zou van minder depressief worden als je een jaarlang geen verklaring hebt en chronisch vermoeid bent, niet meer kan denken enz… Ik kon het aan mensen ook niet uitleggen.
Sterkte aan allen die hier mee kampen en als iemand me raad kan geven graag… Anna1 reactieReagerenJasprina15 mei 2026 om 12:02Hallo Anna.j.Je moet je b12 is na laten kijken.Zou te laag kunnen zijn
Reageren