Bloeddruk meter

Hallo ik heb zojuist me bloeddruk gemeten thuis mijn bloeddruk meter maakt piepjes dus je hoort de hartslag piepen maar tijdens het meten had ik waarschijnelijk overslagen en piepte die even niet nadat die klaar was liet die een LO zien met een hartslag teken wat kan dit zijn is er iets mis?? Ik voel me beetje kortademig maar ik heb chv..?

Reageren

Kan het komen door een ademhaling. ? Dat me hartslag overslaat en ik heb het enorm koud me handen en voeten zijn koud

Reageren

het lijkt erop dat de bloeddrukmeter niet goed werkt.... Misschien moet de batterij vervangen worden

Reageren

Bloeddrukmeter werkt wel gewoon mijn bloeddruk liet ie wel zien maar mijn hartslag gaf een Aritmie teken ik voel dat me hartslag ook langzaam slaat en als ik beweeg omhoog gaat daarbij heb ik het heel koud maar zoals ik zei heb ik CHV en ik vraag me af of een verkeerde ademhaling daarmee te maken kan hebben ik ben best bang geworden

Reageren

dat zou best door een verkeerde ademhaling kunnen komen

Reageren

Is dit gevaarlijk ik heb wel vaker me bloeddruk gemeten maar voor het eerst zo'n tekentje gezien waardoor ik behoorlijk ben geschrokken.

Reageren

Ik heb ook een brok in me keel het lijkt alsof ik moeite heb met ademhalen en ik ben behoorlijk onrustig ik heb de huisarts gebeld en ik word terug gebeld

Reageren

Daar hoef je zeker niet van te schrikken. Die bloeddrukmeters zijn namelijk niet allemaal even secuur...ze zijn heel gevoelig voor verstoringen

Reageren

Dat heeft toch alles met CHV te maken hoor.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bloeddruk meter

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe