Zoeken Vraag het forum

Bloeddruk meter

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ana

Hallo ik heb zojuist me bloeddruk gemeten thuis mijn bloeddruk meter maakt piepjes dus je hoort de hartslag piepen maar tijdens het meten had ik waarschijnelijk overslagen en piepte die even niet nadat die klaar was liet die een LO zien met een hartslag teken wat kan dit zijn is er iets mis?? Ik voel me beetje kortademig maar ik heb chv..?

8 reacties
    Reageren
    Ana

Kan het komen door een ademhaling. ? Dat me hartslag overslaat en ik heb het enorm koud me handen en voeten zijn koud

Reageren
    John (moderator)

het lijkt erop dat de bloeddrukmeter niet goed werkt…. Misschien moet de batterij vervangen worden

Reageren
    Ana

Bloeddrukmeter werkt wel gewoon mijn bloeddruk liet ie wel zien maar mijn hartslag gaf een Aritmie teken ik voel dat me hartslag ook langzaam slaat en als ik beweeg omhoog gaat daarbij heb ik het heel koud maar zoals ik zei heb ik CHV en ik vraag me af of een verkeerde ademhaling daarmee te maken kan hebben ik ben best bang geworden

Reageren
    John (moderator)

dat zou best door een verkeerde ademhaling kunnen komen

Reageren
    Ana

Is dit gevaarlijk ik heb wel vaker me bloeddruk gemeten maar voor het eerst zo’n tekentje gezien waardoor ik behoorlijk ben geschrokken.

Reageren
    Ana

Ik heb ook een brok in me keel het lijkt alsof ik moeite heb met ademhalen en ik ben behoorlijk onrustig ik heb de huisarts gebeld en ik word terug gebeld

Reageren
    John (moderator)

Daar hoef je zeker niet van te schrikken. Die bloeddrukmeters zijn namelijk niet allemaal even secuur…ze zijn heel gevoelig voor verstoringen

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch alles met CHV te maken hoor.

Reageren
Reageer op: Bloeddruk meter
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.