- Truus2 maart 2018 om 09:12
Hallo ik ben Truus,
Ik heb een bloeddruk van 165/100 dat is te hoog dat weet ik maar sinds,
een paar weken heb ik tintelingen op mijn ogen wat kan dat er ook mee,
te maken hebben.
En wat kan ik doen aan een te hoge onderdruk.
Zou graag van u antwoord krijgen.
Kunt u dat op mijn e-mailadres geven.
Gr Truus6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2018 om 09:25M. Van Vlodrop21 maart 2018 om 13:30Geachte Medewerker, Overal lees je hoge bloeddruk, maar nergens vind je een antwoord op Hoge onderdruk. Ik ben 60 jaar , mijn bloeddruk is 140/105. De bovendruk is oké, maar de onderdruk is te hoog. Nergens kan ik antwoord vinden over TE HOGE ONDERDRUK ! Zou daar graag een antwoord op hebben. Ik eet gezond, beweeg genoeg ! Met vriendelijke groet, M. van Vlodrop
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 13:53Een constante te hoge onderdruk valt ook onder hoge bloeddruk…
Reageren
http://www.bloeddruk.net/Annie24 september 2020 om 01:27Mijn bloeddruk is 215 bovendruk en onderdruk 95 ik moet een bloedonderzoek doen maar door carona kan dat pas 30 sept  moet ik dat afwachten
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2020 om 10:36Overleg het met je huisarts en geef aan dat je zo lang niet wilt wachten
ReagerenRaymond28 september 2020 om 11:33Hallo Annie, ik vind dat jouw huisarts direct actie moet ondernemen, een bovendruk van 215 is echt veel te hoog, slik je al bloeddrukverlagers? Er moet zeker naar gekeken worden met bloedonderzoek etc. Hij moet je bloeddruk over 1 week weer meten en je desnoods doorsturen naar de cardioloog, corona of niet, je hart is heel belangrijk, bij mij is na 15 jaar essentiele hypertensie via een echo een verdikte hartspier geconstateed, wel op tijd erbij, dus dat is wel degelijk belangrijk, een huisarts moet hier niet makkelijk en lacononiek mee omspringen, succes en hou je rustig, stress is nooit goed, bewegen is altijd goed je bloeddruk en niet roken, groet van Raymond
Reageren