- Angelique4 juli 2017 om 13:15
Hallo ik heb vraag , ik heb zelf een lekkende aortaklep en last van hart ritme stoornissen . Ben 41 en vrouw . Afgelopen zondag veel kramp op me borst en onder de oksel waarop d4 artsen post met grote spoed een ambulance heeft latenog komen , ik moest mee na het zieken huis het hart filmpje was goed kleine schommelingen maar ben ik mee bekend en heb ik betablokker voor  maar mijn bloeddruk te hoog 150/103 uiteindelijk heb ik in totaal zo rond de 8 sprays onder de tong gehad over de hele dag . En ader verwijderaar (weet niet bij naam ) in infuus en daarna eind van de middag zakte me bloeddruk weer netjes naar de 117/76 maar gisteren en vandaag barstende hoofdpijn en licht in mijn hoofd dat zakt niet af kan dat een bijwerking zijn van de medicijnen van zondag ? Of moet ik toch even bij mijn arts aan de bel trekken ? Mijn bloeddruk nu is 125/96 heb beste hoofdpijn drukkend duf gevoel net of je dronken of moe gevoel in je hoofd heb ..Misschien een rare omschrijving maar zo ervaar ik het momenteel . Dank je wel alvast .
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juli 2017 om 13:27Het zou van zondag kunnen zijn. Maar ik denk dat het geen kwaad kan om even met de huisarts te bellen
ReagerenAnoniem4 juli 2017 om 13:39Dank je wel voor je reactie , dan bel ik zo even de huisarts even ter controle Dank je wel .
Reageren



