- Emma17 januari 2018 om 17:17
Hallo, weet niet goed waar ik moet beginnen. Ik heb al enkelen dagen last van mijn arm mijn linker. Dacht er niet verder over na. Nu zat ik in de auto na het werk ik was op het werk al heel duizelig maar dacht zal wel over gaan. Sinds een uur geleden heb ik een hele zware arm. Last van aan mijn zij voel echt zo mijn hart kloppen ook onder borstbeen af en toe een scherp gevoel. Soms heb ik ook aanvallen van heel koude handen, ze zien dan bijna echt blauw. Ben wel ongerust voor mijn hart ondanks ik nog maar 22 ben! Kan iemand van jullie mij helpen
4 reactiesReagerenEmma17 januari 2018 om 17:19ook soms kortademig
ReagerenJohn (moderator)
17 januari 2018 om 17:32Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Emma17 januari 2018 om 17:46Ik ben met hyperventilatie bekend maar heb geen chronische hyperventilatie. Dus ben wel zeker dat het niet van mijn hyperventileren komt
ReagerenJohn (moderator)
17 januari 2018 om 18:04Het zijn anders wel klachten die bij hyperventileren passen. En als je al langer last hebt van hyperventileren kan dat heel goed overgaan en de chronische vorm. Zelf merk je dan niet meer dat je hyperventileert.
Maar als je dat zo zeker weet, ga dan met de klachten naar de huisarts.
Reageren