- Pauline28 januari 2018 om 11:54
Misschien is dit een domme vraag of een dom verhaal. Maar ik moet het kwijt en heb ervaringen of raad nodig. Ik ben al drie dagen niet zo goed en maak me grote zorgen. Ik ben heel rap duizelig en ben heel rap buiten adem wat ik vroeger niet had. Ik word wakker met pijn onder mijn borst of onder borstbeen. Heb ook heel fel pijn mijne linker boven arm onderaan. Vannacht steken aan de maag gehad denk ik toch. Gisteren was dit allemaal heel fel. Ik heb vannacht amper geslapen en word weer wakker met dezelfde klachten. Ik weet niet wat ik moet doen. Is dit mijn hart? Of is het weer paniek zoals ze altijd zeggen! Want geloven doen ze mij niet. Ik heb schrik dat als ze me zo laten lopen dat ik dood ga gaan. Ik ben getest even geleden met een ecg. Die was volledig normaal. Maar nu maak ik me echt zorgen. Want ben weer duizelig en heb weer zo een pijn aan mijn arm
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 januari 2018 om 12:16het lijken toch paniekklachten. Hyperventilatie…de klachten passen daar precies bij
ReagerenPauline28 januari 2018 om 12:33Maar pijn aan mijn linker arm door hyperventileren?
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2018 om 12:35Ja dat kan zeker….
Reageren