Zoeken Vraag het forum

Grote zorgen om hart

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pauline

Misschien is dit een domme vraag of een dom verhaal. Maar ik moet het kwijt en heb ervaringen of raad nodig. Ik ben al drie dagen niet zo goed en maak me grote zorgen. Ik ben heel rap duizelig en ben heel rap buiten adem wat ik vroeger niet had. Ik word wakker met pijn onder mijn borst of onder borstbeen. Heb ook heel fel pijn mijne linker boven arm onderaan. Vannacht steken aan de maag gehad denk ik toch. Gisteren was dit allemaal heel fel. Ik heb vannacht amper geslapen en word weer wakker met dezelfde klachten. Ik weet niet wat ik moet doen. Is dit mijn hart? Of is het weer paniek zoals ze altijd zeggen! Want geloven doen ze mij niet. Ik heb schrik dat als ze me zo laten lopen dat ik dood ga gaan. Ik ben getest even geleden met een ecg. Die was volledig normaal. Maar nu maak ik me echt zorgen. Want ben weer duizelig en heb weer zo een pijn aan mijn arm

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

het lijken toch paniekklachten. Hyperventilatie…de klachten passen daar precies bij

Reageren
    Pauline

Maar pijn aan mijn linker arm door hyperventileren?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan zeker….

Reageren
Reageer op: Grote zorgen om hart
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.