- Rick22 oktober 2017 om 22:06
Goedenavond,
Sinds paar maanden heb ik vage klachten aan mijn hart… 2x bij fitness dat mijm hart ineens als een gek tekeer ging terwijl ik nog geen eens was begonnen. … leek wel of ik elk moment kon neervallen… en als ik mijn armen bij elkaar deed leek of mijn hart werd dichtgeknepen…
Ander probleem is als ik relax op de bank lig helemaal rustig dat ik opeens 2 rare harde bonken voel bij mijn hart alsof er iets mis is bij je hart… en als dat gebeurd vlieg ik naar voren en gaat er een raar gevoel naar naar mijn onder lichaam en uiteindelijk tintendele voeten… en dat gebeurd allemaal in 2 seconden tijd.
Wat kan het zijn? Iets om zorgen om te maken? Ben een 30 jarige sportieve man.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2017 om 22:28Het zou kunnen dat er iets met je ademhaling niet goed gaat…Ga in ieder geval even met de klachten naar de huisarts.
ReagerenRick23 oktober 2017 om 07:35Bloeddruk is normaal en er werd de naar mijn hart geluisterd… was niks raars te horen…
Kan het zijn dat ik zo relax ben op de bank dat mijn hartslag zo laag gaat en dat ik last heb van een hartoverslag en een soort prikkel krijg van de sinusappel en daarom 2 harde slagen krijg?
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2017 om 18:37Ik kan die vraag zo helaas ook niet beantwoorden. Je zou om een 48 uurs ECG kunnen vragen. Een holter.
Reageren