- Jaime24 augustus 2015 om 14:42
Goedemiddag,
Ik heb al een hele tijd last van een ontstoken pees in mijn pols,
Toen onze zoon geboren werd nu bijna een jaar geleden, heb ik deze gekregen door het uit de wieg / ledikant /maxicosi etc. tillen. Ik heb ontstekingsremmers geprobeerd, er is al 1 spuit in gezet en het hielp allemaal maar tijdelijk.
Nu speelt het al weer een tijdje op, en stelde een vriend van mij voor om hier winstrol of stanozolol tabletten voor te nemen. ( dit is hetzelfde toch ).
Nu heb ik e.e.a. opgezocht over de bijwerkingen hiervan, slecht voor de lever zou voor mij dan de belangrijkste zijn, maar ik rook niet, drink bijna niet, sport/ beweeg 3x in de week , leef en eet bovengemiddeld gezond. Dus gezien het ongemak wat ik er nu al bijna 9 maanden ondervind, zou ik het risico wel willen nemen, mits het echt zou kunnen helpen.
Het rust houden en niet belasten is gewoon bijna niet haalbaar als je een kindje van deze leeftijd hebt, ik heb tijdens de periodes dat ik er last van heb wel een brace om, maar dat verhelpt het natuurlijk niet.kan het dus kloppen dat een middel zoals winstrol of stanozolol tabletten hier een positieve invloed op hebben ?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2015 om 15:22Stanozolol en Winstrol zijn (illegale) Anabole Steroïden vooral bekend uit de bodybuilding wereld. Ze kunnen wel wat meer schade veroorzaken dan alleen het belasten van je lever. Ik raad af om dit soort middelen te gebruiken. Het is ook nog maar zeer de vraag of je er iets aan zult hebben.
Reageren
Als de klachten aanhouden is het verstandiger om terug te gaan naar de orthopeed.