Zoeken Vraag het forum

2 peesontstekingen aan de bicep schouder en lager aan de arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben afgelopen maandag naar de doker gegaan omdat de klachten vorige week donderdag begonnen.Ik heb 2 peesontstekingen kort bij de schouder biceps en dan lager aan de arm tss de pols en de elleboog (bovenarm) en dan zou er in mijn nek ook iets vast zitten dat uitstraald naar mijn schouderblad daar is een bepaald punt dat echt pijnlijk is.

Ik neem nu sinds maandagavond mijn 1ste pilletje diclofenac retard Sandoz 75 mg 2x per dag en dit samen om mijn maag te beschermen pantogastrix.

Maar merk niet veel verschil ivm verbetering, hoelang moet ik geduld hebben op verbetering?
    Ik dacht moest het vrijdag of maandag echt niet betergaan om toch de dokter terug is te contacteren.

Snacht word ik er wakker van want de last pijn betreft : de pijn is moeilijk te verwoorden maar tis echt een last precies krampachtig word mijn hand en pols verstijfd (dan masseer ik mijn hand /pols)duw ik die spanning precies wat weg en heb de indruk dat het ook wat warm word handpalm.. die gewrichten doen pijn.

Ik leg er ook koud gel-ijs op doet wel goed maar is ook voor eventjes ,moet ik mijn hand arm in een brace zetten of gewoon laten hangen .
    Of best een radiografie laten nemen van mijn arm/schouderprobleem

Wat is jullie raad??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

In de regel zouden de pijnstillers iets sneller moeten gaan werken. Maar gelijk overgaan zullen ze niet.

Combineer de diclofenac met 500 mg paracetamol. Dat versterkt de pijnstilling. Als de klachten langer blijven aanhouden en niet verbeteren vraag dan om een verwijzing naar de orthopeed.

Reageren
Reageer op: 2 peesontstekingen aan de bicep schouder en lager aan de arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.