- Anoniem6 maart 2015 om 09:53
Ik heb al enige tijd last van mijn schouder, regelmatig zit er een ontsteking in. Met ontstekingsremmers, 3 weken rust en fysio geraakte ik er wel van af voor een bepaalde tijd maar de ontstekingen komen steeds terug. Nu ben ik sinds 5 januari werkonbekwaam door mijn schouder, natuurlijk weer een ontsteking te zien op de echo en een serieuze verdikking. Omdat de fysio niet meer helpt heeft de huisarts me doorgestuurd naar een orthopeed voor een cortisone injectie, heb er 2 gekregen 1 in mijn gewricht en 1 in mijn pees. Ik kan sindsdien mijn schouder beter bewegen maar blijf pijn voelen aan de voor-en zijkant van de “bol” van mijn schouder en ook in mijn bovenarm, vooral als ik er op duw. Ik kan pas over 2 weken terug naar de orthopeed maar ben het wachten nu echt wel zat, we zijn ondertussen maart en ik weet nog steeds niet wat er juist aan de hand is met mijn schouder. Zou dit wijzen op een eventuele scheur? of wat zou het kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 maart 2015 om 18:07Dat zal alleen maar kunnen blijken als er een MRI wordt gemaakt of een kijkoperatie wordt uitgevoerd.
Reageren
Dat is dus dan toch iets om met de orthopeed te bespreken.