- Judith3928 augustus 2011 om 10:15
Ik ben vorige week vrijdag gestruikelt en hierdoor op de grond gevallen. Het ging absoluut niet hard. Na een aantal dagen werd de pijn erger en kon ik hem niet meer bewegen. Ik ben naar de huisarts gegaan en die zei dat het een ontsteking was met evt een kapselscheur.
Ik heb ontstekingremmers gekregen en mag paracetamol erbij slikken.
De dag erna heb ik gebeld dat de pijnstillers sterker moesten omdat het niet te houden was. Dit kon niet omdat het het maximale was. Wel is er een afspraak gemaakt voor as maadag bij de orthopeed. Vrijdagochtend heb ik wederom gebeld omdat he tnu echt niet meer te doen was. Ik was ziek van de pijn. ze hebben toen gezorgd dat ik vrijdag bij de orthopeed terecht kon.
Er zijn foto’s gemaakt en een echo. Hierop was een grote kalkplek te zien. door de val is die kalkplek gaan verschuiven en die heeft een ontsteking veroorzaakt. Ik heb een injectie gehad met corticosteroiden.
Ik moet rustig aan doen en vanaf dinsdag mag ik alles weer als dat gaat.
Ik merk zeker een verbetering qua pijn en bewegen, maar het doet toch ngo wel verrekt zeer zeker na het opstaan.
Weet iemand na hoeveel tijd na de injectie je verbetering merkt? Ik kan mij niet voorstellen dat het eind deze week beter zal gaan.