- Anoniem7 mei 2014 om 08:30
Hallo,
iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn enkel omgeklapt, met alle gevolgen van dien, dikke, paarse enkel.
voor de rest heb ik er geen last meer van gehad, behalve dat mijn rechter voet minder goed naar boven getild kan worden en op een bepaald punt blokkeert.heel sporadisch krijg ik ook steken in mijn enkel ter hoogte van het sprongbeen.
wat zou dit kunnen zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 08:37Is er destijds een foto van de enkel/voet gemaakt?
ReagerenAnoniem7 mei 2014 om 08:40toevallig wel, ik heb toen de huisarts gebeld, echter aldus hem was het niks ernstigs en ging het vanzelf helemaal weg.
Reageren
nu een jaar later wordt het denk ik wel eens tijd om te kijken waarom het nog niet weg isJohn (moderator)
7 mei 2014 om 08:48Dat is dan in ieder geval toch een forse kneuzing geweest.
Maar dat waren niet de foto’s die ik bedoelde. Ik bedoelde een röntgenfoto. Als ik het dus goed begrijp heeft de huisarts je voet helemaal niet bekeken maar telefonisch bepaald dat er niet veel aan de hand was? Dat is dan wel fraai.
Ga met je voet naar een fysiotherapeut en laat wat functietesten doen. Ik denk dat er toch wat meer aan de hand was dan je huisarts dacht.
ReagerenAnoniem7 mei 2014 om 08:49aldus de huisarts was het niet ernstig genoeg om ernaar te kijken. maar bedankt voor de hulp voor zover het kan.
Reageren