Zoeken Vraag het forum

Pijn zij/boven kant voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • I

Hallo,

Ik ben ongeveer twee maanden geleden op kamp geweest. Daar ben ik van het stapel bed gevallen en op een of andere manier door mijn enkel gegaan. Ik had een heftig reactie van de pijn ( ik viel bijna flauw, wat ik niet snel heb). Nou heb ik toen 2 weken rust gehad en daarna weer gaan sporten. Nu heb ik nog steeds tijdens het sporten ligt zeurende pijn aan de zij/boven kant van mijn rechter voet. Ook heb ik er soms steken maar kan ik daarna eigenlijk weer door spelen.

Ik vind het toch best apart dat ik er nog steeds zoveel last van heb. Weten jullie wat dit kan zijn?

Groet I

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar een fysiotherapeut

Reageren
Reageer op: Pijn zij/boven kant voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.