Zoeken Vraag het forum

Pijn bovenkant voet enkel vooral na dag werken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

Sinds 4 maand heb ik elke keer heel erg pijn aan mijn rechtervoet en de buitenkant van mijn enkel. Vooral als ik gewerkt heb of veel gelopen heb, maar ook als ik s’ochtends uit bed kom kan ik eerst niet normaal lopen. Ik werk in de horeca, en sta dus bijna de hele dag.
    Het lijkt wel of mijn voet op slot zit en ik kan er dan ook weinig mee.
    Als ik mijn voet omhoog doe zakt de pijn wel af maar moet ik weer lopen dan is het er zo weer.
    Vorig jaar november ben ik wel door m’n enkel gegaan en had toen mijn enkelbanden verrekt maar zou dat daar nog mee te maken hebben of zou het wat anders kunnen zijn?
    En aangezien ik niet zo fan ben van mijn dokter probeer ik het eerst hier maar eens ;).

3 reacties
    Reageren
    Nina

Je zou overdag een steunkous kunnen dragen. Maar kennelijk heeft je enkel destijds een behoorlijke optater gehad. Heb je toen foto’s laten maken? Kan ook zijn dat er een scheurtje in je enkel zit.

Nina

Reageren
    Anna

Ik zal de steunkous eens proberen en blijf ik er last van houden dan zal ik toch maar eens vragen of ze even een foto willen maken. Mijn dokter vond het toen niet nodig.

Reageren
    Sophie

ik heb last van dezelfde klachten en werk ook in de horeca weet je mischien al iets meer of heb je nu tips die mij kunnen helpen?

Reageren
Reageer op: Pijn bovenkant voet enkel vooral na dag werken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.