- Anna23 augustus 2012 om 22:44
Sinds 4 maand heb ik elke keer heel erg pijn aan mijn rechtervoet en de buitenkant van mijn enkel. Vooral als ik gewerkt heb of veel gelopen heb, maar ook als ik s’ochtends uit bed kom kan ik eerst niet normaal lopen. Ik werk in de horeca, en sta dus bijna de hele dag.
Het lijkt wel of mijn voet op slot zit en ik kan er dan ook weinig mee.
Als ik mijn voet omhoog doe zakt de pijn wel af maar moet ik weer lopen dan is het er zo weer.
Vorig jaar november ben ik wel door m’n enkel gegaan en had toen mijn enkelbanden verrekt maar zou dat daar nog mee te maken hebben of zou het wat anders kunnen zijn?
En aangezien ik niet zo fan ben van mijn dokter probeer ik het eerst hier maar eens ;).3 reactiesReagerenNina24 augustus 2012 om 11:57Je zou overdag een steunkous kunnen dragen. Maar kennelijk heeft je enkel destijds een behoorlijke optater gehad. Heb je toen foto’s laten maken? Kan ook zijn dat er een scheurtje in je enkel zit.
Nina
ReagerenAnna25 augustus 2012 om 10:34Ik zal de steunkous eens proberen en blijf ik er last van houden dan zal ik toch maar eens vragen of ze even een foto willen maken. Mijn dokter vond het toen niet nodig.
ReagerenSophie26 mei 2018 om 22:50ik heb last van dezelfde klachten en werk ook in de horeca weet je mischien al iets meer of heb je nu tips die mij kunnen helpen?
Reageren